הפרסומות הארסיות נגד יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הנחשדות כפעולה של מפלגת קדימה, ממשיכות לזעזע את המערכת הפוליטית. פרסומות כל כך משמיצות ורעות לא נראו בערוצי התקשורת כבר מזמן. ד"ר דרור איידר, מרצה באוניברסיטת בר אילן ובמכללת בצלאל, אומר בראיון לערוץ 7 כי אנשי הספינים והשיווק של מפלגת קדימה נמנים על זן חדש של יועצים אסטרטגים שבמידה רבה הם אלה ששולטים בשליחי הציבור ובגורל מדינת ישראל.

איידר מזכיר את סרטה של ענת גורן - "כל אנשי הקמפיין", שבו נחשפה שיטת העבודה הקלוקלת של אנשי הפרסום של מפלגת קדימה, אייל ארד וראובן אדלר. באותו הסרט הופיעו ציטוטים קשים של אייל ארד נגד בנימין נתניהו, בהם הוא אומר בין השאר "אני כמו כריש שמריח את הדם במים, לפרק את ביבי... אני רוצה להוריד אותו לגמרי. הוא מדמם לנו במים. מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים? תוקף. הורג אותו. אז בואו נהרוג אותו. נשים לו את הרגל פה (לוחץ בידו הימנית על עורק הצוואר) ונלחץ. את ביבי שונאים. יש פה הזדמנות לפרק לו את האימ-אמא של האמא שלו", דברי אייל ארד.

הסרט, שאותו ניתן לראות באינטרנט, ממחיש לדברי איידר את השיטות האלימות והוולגריות של מפלגת קדימה.

לטענתו, קדימה היא בעצם המצאה של אנשי שיווק, מה שמוכיח לאיזה ידיים עברו המושכות של המדינה. "כשמסתכלים על אנשי הקמפיין של קדימה מבינים שהניסיון להציג את קדימה כמפלגה נקייה הוא ניסיון פשוט מגוחך", אומר ד"ר איידר שסבור שהנסיון להציג את נתניהו כנסיך האופל והרע בהתגלמותו יימשך ככל הנראה על ידי השמאל וקדימה עד לבחירות.

נציין כי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליעזר ריבלין, הורה היום (ד') אחרי הצהריים למפלגת קדימה להשיב עד מחר בבוקר לעתירתו של ח"כ מיכאל איתן (ליכוד), שדרש להוציא צו מניעה להמשך הקמפיין המשתמש בסלוגן: "ביבי? אני לא מאמין לו", בטענה שהוא מהווה תעמולת בחירות אסורה.