מטה הבחירות של משה פייגלין, באמצעות עו"ד דניאל רובינס, הגיש היום תלונה לוועדת הבחירות של הליכוד כנגד המודעות האנונימיות שמפרסם היועץ האסטרטגי, יהושע מור יוסף. לטענת המטה, מדובר במודעות אנונימיות, בעלות של מאות אלפי ₪ שפורסמו בכל עיתוני הימין, בעלוני בתי הכנסת באתרי אינטרנט ובשלטי חוצות.

המודעות מופיעות תחת הכותרת "השמאל מתפלל שפייגלין ייבחר".

בתלונתו כותב עו"ד רובינס כי תעמולה אנונימית היא בהכרח גם תעמולה פסולה, מן הסוג המאפיין את ציפי לבני ואת קדימה. תעמולה אנונימית נועדה לאפשר למפרסם לפגוע באדם אחר מבלי להיות אחראי לנזקיו ולתוצאות מעלליו. היא נועדה גם למטרות פחות אידיאולוגיות, כגון עקיפת חוקי מימון הבחירות והתחמקות מביקורת של מבקר המדינה.

עו"ד רובינס מזכיר לוועדה כי תלונה זהה הוגשה בימים האחרונים בשם הליכוד, ע"י ח"כ מיכאל איתן כנגד פרסומי תנועת קדימה נגד נתניהו וכך פסק יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, כב' השופט ריבלין אשר אסר פרסום אנונימי.

יהושוע מור יוסף אמר בתגובה לערוץ 7 כי הוא במסגרת תפקידו מטפל בשורה של לקוחות בשדה הפוליטי ובינהם גם קבוצה של אנשי ליכוד, תושבי יו"ש, שביקשו ממנו לטפל בעניין, "הקבוצה חוששת כי אם יעלה פייגלין לצמרת הליכוד הליכוד יירד לאופוזיציה. אין שחר לסכומים הכספיים שמטה פייגלין מפרסם. כדאי שאנשי פייגלין יתחברו למציאות".