ח"כ לשעבר אהוד יתום, מבכירי השב"כ לשעבר ומועמד לרשימה הארצית בליכוד, סבור כי אם הליכוד היה בשלטון, בית השלום בחברון היה נשאר על כנו לפחות עד החלטת בית המשפט. "אם הליכוד היה בשלטון בראשותו של נתניהו ואני הייתי שר או חבר כנסת לא היה כדבר הזה שקרה בבית השלום בחברון. אסור לנהל מערכת של רמייה ותעתועים נגד יהודים או ערבים, המערכת צריכה להיות ישרה וישירה ואם מתנהל משא ומתן צריך למצות אותו עד תום. מה עוד שאנחנו המתנו לפסיקת בית המשפט, אז פתאום אין בית משפט בירושלים".

יתום שפעל נגד חוק ההתנתקות אומר לערוץ 7 כי ימשיך לפעול גם בכנסת הבאה לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון, "אני פעלתי נגד ההתנתקות בכל דרך ומאבק ובתוכם גם נגד אריק שרון, וכאיש ביטחון שהוכיח את עצמו באהבת הארץ ושמירת על הארץ, עמדתי אז ואעמוד גם בעתיד באופן נחוש ביותר נגד החזרת רמת הגולן ופינוי יהודים מיישובי יהודה ושומרון. לא אתן לדבר הזה להתבצע והוכחתי את עצמי בכנסת ה-16 ואני מאוד מקווה להמשיך זאת בכנסת ה-18".

יתום התייחס לכוכבים החדשים של נתניהו לרשימת הליכוד. "הכוכבים החדשים חייבים וצריכים להוכיח את עצמם כמי שדבקים  בדרכו של הליכוד. אני מאמין שהבחירות מחר יהיו דמוקרטיות ונקיות לחלוטין ומי שייבחר יצטרך להתאים את עצמו לאידיאולוגיה של הליכוד, אהבת הארץ ולשמירה על חלקי ארץ ישראל כפי שהליכוד נוקט ונקט בעבר".

"יש להחזיר את אמון העם בנבחריו", אומר יתום, "טוהר המידות, יושר והגינות הם הדברים הראשונים שחייבים לעבור שינוי מיידי מיד לאחר הקמת ממשלת ליכוד בשלטון. כמו כן יש לבצע שינויים בחינוך ובערכים ולפעול להסרת לימודי הנקבא, ומצד שני הכנסת אהבת הארץ ואהבת המולדת, אלו הדברים הראשונים שנטפל בהם כמו גם כלכלה בריאה לכל אזרח ואזרח במדינת ישראל ולהניף בחזרה את הדגל החברתי שנשחק בשנים האחרונות במדינת ישראל".

"אני מקווה שימצאו אותי ראוי להתמודד לכנסת ה-18 והדברים יבואו לידי ביטוי מחר בתום ההצבעות", הוסיף יתום.