דב הר שפי, איש 'מנהיגות יהודית בליכוד' מספר כי בניגוד לפרסומים על פיהם כניסתו של משה פייגלין לרשימה לכנסת תפגע בתנועה ותוריד ממנה כשישה מנדטים, הריש בידי פייגלין ואנשיו קיימים סקרים אחרים לחלוטין.

הוא מציין עוד שהדיווחים שהובילו למתקפה הפנים ליכודית כלפי פייגלין מתבססים על סקר אינטרנטי ולא על סקר כללי, ובכך חולשה משמעותית מאוד של הסקר.

כמו כן מציין הר שפי כי תוצאותיהם של סקרים לא מעטים תלויה באופן הצגת השאלה. את דבריו ממחיש הר שפי בשאלה שניתן לשאול בסקר: האם אתה מעדיף בראש הליכוד את נתניהו או את יעלון. להערכתו של הר שפי התשובה הגורפת בכלל הציבור תהיה יעלון, ומי שיחפוץ יוכל לתאר תוצאה זו כ"נתניהו פוגע בליכוד". אם כן הכול תלוי באופן ניסוח השאלה והצגתה, הוא סבור.

ובאשר לדרישה בקרב אנשי נתניהו למזער מעט את קומתו של פייגלין על מנת לגרוף אהדה רבה יותר בציבור המרכז, אומר הר שפי כי ניסיון העבר הוכיח כי בעוד נתניהו היה בטוח שמהלכים שלו יובילו לתוספת מנדטים הרי שלא כך היה. כמו כן הוא מזכיר סקר שהוכיח כי כשלושים אחוזים מהציבור מצוי ימינה מהליכוד והוא חסר מענה בזירה הפוליטית, ולציבור שכזה, דווקא הבלטת עמדותיו של פייגלין נותנת מענה.

עוד הוא מציין כי עם פייגלין או בלעדיו ברור שהליכוד יזכה בלפחות שלושים מנדטים שיזכו אותו בניצחון בזכות היותו מזוהה מחוץ לכשלי הממשלה היוצאת. לטעמו כל הפרסומים האחרונים מקורם בניסיון הפחדה ופנייה שמאלה של גורמים שונים בליכוד.

לדבריו קיים חשש של ממש שנתניהו יפנה לדרך הוויתורים ועל כן חשוב לחזק את כוחו של פייגלין על מנת להבהיר שמרכז הליכוד ומתפקדי הליכוד מבטאים עמדות ימניות ברורות ונחרצות הרבה יותר מאלה של נתניהו עצמו. "התחושה שלי היא שחברי הליכוד הם נאמנים כפי שהיה תמיד. הליכוד היה מפלגת ימין שהתנגדה לאוסלו. נתניהו נבחר בעבר כי הבטיח שלא יפנה את חברון ובסופו של דבר קיבלנו את וואי והוא איבד את השלטון. אני בטוח שאם הוא היה נאחז בהבטחותיו הוא היה ממשיך להיות ראש ממשלה. בשמאל יש מפלגות שמאליות טובות ממנו,עבודה ומר"ץ".