ח"כ אריה אלדד, מייסד מפלגת התקווה ויו"ר כנס ניצבים מול הג'יהאד, חשף היום פרטים אודות חקיקת חירום אנטי-מוסלמית שבכוונתו לקדם בכנסת הבאה. הצורך בחקיקה זו בולט בעיקר לנוכח אירועי הטרור האחרונים במומבאי, ומטרתה להלחם באיום שמציבה התפשטות האסלאם.

"מטרתה של החקיקה להתעמת עם האויב מבפנים", אמר אלדד במהלך הכנס, "בבסיס החקיקה עומד הרצון שלי לשמר את אופייה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ולהמשיך להלחם באלו הטוענים שאין עוד צורך במדינה יהודית, אלא במדינת 2 עמים".

אלדד המשיך והסביר כי  החקיקה תקרא לכל אזרח יהודי להצהיר על אמונים למדינת ישראל, לשרת את המדינה בשירות צבאי או לאומי, להביא סוף לאחזקה בלתי חוקית של אדמות, בניה לא חוקית, פשע מאורגן במגזר הערבי והטפות השנאה היוצאות מהמסגדים.

בנוסף לחקיקה שנחשפה היום, באירוע נערכה הקרנה של פיטנה, הסרט השנוי במחלוקת של חבר הפרלמנט ההולנדי גירט וילדרס החושף את האסלאם כדת המטיפה לטרור, אנטישמיות ושנאת נשים. הסרט הספיק לעורר סערה ציבורית ברחבי העולם, וההקרנה במהלך כנס ניצבים מול הג'יהאד סימנה את הפעם הראשונה שהסרט הוקרן באופן פומבי בישראל.

בין הדוברים בכנס היום ניתן היה למצוא מומחים בתחום האסלאם והמזרח התיכון כגון דניאל פייפס ואיתמר מרכוס. חבר הפרלמנט ויוצר הסרט פיטנה גירט וילדרס שוחח עם הקהל אודות הסרט, וכן דן בנושאים שונים הנוגעים לאסלאמיזציה של אירופה.

לדבריו של וילדרס, "הכנס סימל את הצעד הראשון לקראת המאבק בג'יהאד העולמי. החקיקה שח"כ אלדד מקווה להעביר בכנסת ישראל היא חיונית למאמצנו, ובכוונתי להציג חקיקה דומה בהולנד"