עו"ד טליה ששון תשובץ במקום השביעי ברשימה המאוחדת של תנועת השמאל החדשה ומרצ. ששון כבר מאיימת לפעול ליישום דו"ח המאחזים שחיברה ע"פ בקשתו של אריאל שרון.

"אני בוחרת בהצטרפות לפוליטיקה בין היתר מכיוון שהדו"ח של לא יושם. הדו"ח שלי היה ענייני, בלי כל גוון של פוליטיקה. אך עברו שלוש וחצי שנים מאז והממשלה לא מיהרה ליישם אותו", אמרה.

הפורום המשפטי למען א"י אמר בתגובה להצטרפותה של ששון למפלגת השמאל החדשה כי "אחרי יציאתה של טלי ששון מהארון והצטרפותה למרצ בפורום תובעים לגנוז את דו"ח ששון ולבחון אישור המאחזים ע"י בודק אובייקטיבי".

בפורום הוסיפו כי "צל כבד מוטל מעתה על אמינות הדו"ח, ועתה ברור מדוע ההטיה החריפה במסקנותיו".

מפלגת השמאל החדשה פרסמה הערב (ה') את הרכב הרשימה המורכבת ממרצ ומחברי התנועה החדשה. העיתונאי ניצן הורוביץ יוצב במקום השלישי ברשימה לכנסת של מפלגת השמאל החדשה.

במסיבת העיתונאים התייחס הורביץ למעבר מעולם הטלוויזיה לפוליטיקה. "זו לא היתה החלטה קלה, אלא החלטה אפילו קורעת. קשה לוותר על הפרסום ועל הבמה, אבל החלטתי לקחת את הנושא החברתי-סביבתי, שיקר לי, ולהעלות איתו שלב. לעזוב את עמדת הפרשן המתבונן מהצד ולקחת חלק בעשייה".

בראש הרשימה החדשה יעמוד חיים אורון, ובמקום השני יהיה אילן גילאון, במקום השלישי הוצב כאמור, ניצן הורוביץ, זהבה גלאון במקום הרביעי. מיד אחריהם ברשימה: מוסי רז, אבשלים וילן, טליה ששון, צביה גרינפילד, צלי רשף ועיסאווי פריג'.