יום ראשון הקרוב יהיה המועד האחרון להגשת הרשימות של המפלגות לכנסת ה-18. האם מפלגת הבית היהודי תעשה שינוי ברשימה, לאחר פרישת ח"כ אורי אריאל אמש? יו"ר הבית היהודי, פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, אומר לערוץ 7 כי הרכב הרשימה לא ישתנה למרות שהיו נסיונות מכיוונים שונים בנושא זה. לדבריו בסופו של דבר לא יהיה שינוי כי "זה כמו בניין קלפים שברגע שפותחים אותו מחדש הכל מתפרק".

הרשקוביץ תולה את התוצאות הלא מחמיאות בסקרים בכך שעד כה לחלק מהציבור היו שאלות ותהיות שונות, אך כאמור כל אלה יגמרו ביום ראשון בלילה, לאחר המועד הסופי של הגשת הרשימות לועדת הבחירות.

הוא מציין שבשבוע האחרון האנרגיות הושקעו בנושא התגבשות הרשימה ומגעים עם אנשים שונים שרצו לעשות שינויים ברשימה, אך כעת הם החלו לעבוד על הדבר האמיתי הכולל הקמת מטות הסברה, מטה צעירים, מטה נשים ואף נשכר היועץ האסטרטגי יובל פורת.

לדבריו הוא עצמו מתכוון בחודש הקרוב לחרוש את כל מחוזות ארץ ישראל ולהגיע כמה שיותר לקהלים גדולים. לדבריו הסיבה היחידה שהשטח היה עד כה רדום היתה השאלות והתהיות שהיו לחלקים רבים בציבור, "אבל כעת בבית היהודי מתכוונים לצאת באנרגיות חזקות ולהביא להצלחה גדולה ביום הבחירות".