הרב זאב קרוב, אביו של סג"מ אהרון שנפצע באורח אנוש בלילה שבין ראשון לשני בהתפוצצות מטען בבית ממולכד בעזה סיפר לערוץ 7 כי מצבו של אהרון קשה ויציב, אהרון נפגע בראשו והוא מורדם, "יש סימנים מעודדים הדרך ארוכה אך אנו מתפללים ומאמינים שהוא יתגבר".

"התחושות שלנו כרגע מורכבות, מעורבות ולא פשוטות", אמר האב, "הבן שלנו נלחם על חייו אחרי שהוא נלחם על חיי עם ישראל. מצד אחד זו תחושה שזכינו שהבן שלנו נלחם למען עם ישראל - תחושה מרוממת ומצד שני יש את ההתמודדות האישית עם הפציעה והיא לא פשוטה".

על עיתוי הפציעה עשרה ימים לאחר החתונה אומר הרב קרוב, "את העיתויים לא אנו קובעים, אנו לא בעלי הבית על העיתויים האלו".

על כלתו הטריה של אהרון, צביה, אומר האב, "היא חלק מהמשפחה, מאוד קשה לה גם כאישה של וגם ככלה טרייה להתמודד עם דבר כזה. זה לא פשוט, זה קשה מאוד".

האב מציין כי למרות הכל צביה יודעת למה זה קרה לו, "כולנו מלאי אמונה שהוא יצליח להתגבר".

על יציאתו של הבן למלחמה מיד לאחר החתונה הוא אומר, "חתן צריך ללכת למלחמת מצווה, זו משנה מפורשת והלכה מפורשת שיש לה יסוד בסיסי ביהדות". לדבריו, ההבנה בין פרט לכלל זה הבנת הבסיס בעם ישראל, "לצערנו התרבות של השנים האחרונות מעמידה את הפרט במרכז אך זו לא דרכה של תורה".

"עם כל הקושי זו הדרך שהתורה מחנכת אותנו", הוסיף.

על הפסוק - נקי יהיה לביתו שנה אחת ושמח את אשתו – אומר הרב קרוב כי הפסוק אינו סותר את המשנה. יש מצב שהקריאה לאדם שבונה את ביתו הפרטי להיות עם הפנים לבית אך בשעה שיש מלחמת מצווה הכל יוצאים אפילו חתן מחדרו.

"אני לא מאמין שיש מישהו שחולק על כך שמלחמה נגד גויים שמנסים לפגוע בנו היא מלחמת מצווה", אמר הרב.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת אהרון יהושע בן חיה שושנה