בסיור הזדהות שערכה מפלגת האיחוד הלאומי בצפון הארץ, ביקרו יו"ר המפלגה כצל'ה (יעקב כץ) וח"כ אורי אריאל בנהריה וביקשו את ברכתו של המקובל רבי דוד אבוחצירא. לאחר המתנה של כעשרים דקות נכנסו השניים עם עוזריהם לחדרו של הרב המקובל.

הרב אבוחצירא שהתבשר שעות אחדות לפני כניסתם על תמיכתו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו ביו"ר האיחוד הלאומי כצל'ה איחל למפלגה שתשיג הרבה מנדטים. הוא  הסביר שהקב"ה קובע מה יצביעו בקלפי, ושאם כל אוהבי הרב אליהו שהתפללו לרפואתו בכל כך הרבה בתי כנסיות יעשו את דברו של הרב, תגיע האיחוד הלאומי להישג גדול.

כצל"ה, ח"כ אריאל ועוזריהם קיבלו מהרב גם ברכות אישיות להם ולבני משפחותיהם ויצאו נרגשים מאוד. עם צאתם אמר כצל'ה שרק בשביל לקבל את ברכת הרב אבוחצירא היה שווה לעמוד בראש האיחוד הלאומי וח"כ אורי אריאל אמר: "אפילו יקה כמוני מתרגש כל כך מקבלת ברכתו של הרב, זו זכות גדולה".

משם המשיכו למפגש עם תושבים ופעילים ולבקש את ברכותיהם של רבנים נוספים, ביניהם: הרב יוסי שטרן ראש ישיבת ההסדר עכו, רבה של עכו הרב ישר, כ"ק האדמו"ר מסערט וויז'ניץ, הרב דוד מאיר דרוקמן רבה של קרית מוצקין ושליח חב"ד בקרית שמואל הרב יגאל פיזם.

הרב מרדכי אליהו: אני סומך על כצ’לה