ד"ר  מיכאל בן ארי (מועמד מטעם האיחוד הלאומי)  שיגר מכתב לחה"כ חיים אורון (ג'ומס) ממר"צ החדשה אודות פסיקת בג"ץ מאתמול המאפשרת לחברי הכנסת הערביים לרוץ בבחירות לכנסת ה-18.

"פסיקת הבג"ץ שוב הוכיחה שהיד הארוכה של מרצ, אוחזת בהגה השלטון במדינת ישראל. עמידתו של הבג"ץ לצדם של אויבי ישראל, היא ניצחון מוחץ לקו שמוליכה מרץ, נגד הרוב היהודי במדינת ישראל", כותב בן ארי.

"בית המשפט רוקן מתוכן את סעיפי החוק של 7(א), המורה לפסול את המאיימים על קיומה של המדינה, ושם את החלטת הרוב היהודי המוחץ (מלבד מרצ) בוועדת הבחירות לצחוק. שוב נתתם לאויבים להרים ראש, לסכן את בטחון תושבי המדינה. במקום בשארה אחד יהיו לנו עשרה 'בשארות' שיכוונו את טילי האויב ללב ערינו ומשפחותינו, בחסות החסינות ובאצטלה פרלמנטרית", כותב.

"עם יד ארוכה וחזקה כמו הבג"ץ בשביל מה אתם רצים לכנסת? לשם מה לבזבז כספים? להתאמץ ולהזיע? כדי שבסוף יתברר שהעם סולד מכם. הכריזו רשמית: "אנו שולטים במדינה, באמצעות הפרקליטות והבג"ץ. בכנסת ישחקו הילדים, כשהם יפרו את כללי המשחק שלנו, נראה להם מי אדוני הארץ".



מכל מקום ולאור פסיקת בית המשפט העליון מאמש  הבנתי בצורה  חד משמעית : השר פרידמן צדק במאבקו נגד האקטיביזים השיפוטי , נגד מינויי שופטים על פי קרבה והשקפת עולם, ובפיקוח על פסקי הדין של בית המשפט העליון,השר פרידמן אמנם לא יהיה שר המשפטים הבא ואולם אני מבטיח  לך  שבכך לא תמו הצרות שלכם : אני שם לעצמי מטרה להמשיך  את מורשת פרידמן בכנסת", כתב בן ארי.