"אני מתחייב כי אם אבחר - אירן לא תתחמש בנשק גרעיני, וזה כולל כל מה שדרוש כדי שהאמירה הזו תתקיים בפועל" – כך אמר הערב יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, במהלך עימות הבחירות המיוחד של חדשות 2 ו-YouTube.

"אין שאלה גדולה יותר משאלת איום הגרעין האירני. זו המשימה הראשונה שלנו, וזה כולל התמודדות עם מבצרי הטרור של אירן פה באזור, בפאתי אשדוד ואשקלון. אירן לא תתחמש בנשק גרעיני", אמר נתניהו.

באשר למשבר הכלכלי, אמר יו"ר הליכוד כי "אפשר להעלות את שכר המינימום באמצעות שיפור הצמיחה. אני מתחייב שבמהלך 4 השנים הקרובות – אעלה את שכר המינימום. נפחית מסים, נגדיל את מספר מקומות העבודה, ונחזיר את ישראל למסלול".

"סוגיית ערביי ישראל הם סוגייה רצינית מאד", הוסיף נתניהו, "מי שתורם למדינה, המדינה צריכה לעזור לו. אנחנו נדאג כי שנה אקדמית ראשונה תהיה חינם לחיילים משוחררים ובוגרי שירות לאומי, למשל. אבל מי שפוגע במדינה – אנחנו נפעל נגד מי שמסית נגד ישראל. אני תומך בגישה של אין זכויות - בלי חובות".

נתניהו התייחס לסוגיית המאחזים בשטחי יהודה ושומרון ואמר "אנחנו מדינת חוק. נוריד את המאחזים בהסכמה עם ראשי המתיישבים".

נתניהו התייחס להתנתקות ואמר "הציבור יודע שהתפטרתי מהממשלה בגלל ההתנתקות. הזהרתי שיעופו טילים על אשדוד ובאר שבע, כולם צחקו עלי. כשהייתי בממשלה ניסיתי למזער את הסכנות האלה. אבל ברגע האמת קמתי ואמרתי: עד כאן. אצלי לא יהיו נסיגות כאלה. ההתנתקות הייתה חולשה שלא תחזור".

"אם אבחר – אני רוצה ליכוד גדול כדי שנוכל לפעול, אבל אנחנו רוצים ממשלת אחדות לאומית רחבה ככל האפשר. זה הלקח העיקרי שלי מהכהונה הראשונה כראש ממשלה", כך לדברי נתניהו.