ב'קדימה' החליטו לשנות את קמפיין הבחירות שעסק עד כה בנשיותה של ציפי לבני וכעת הם מדברים על שלום ובטחון, בנאום בכנס הרצליה אמרה אתמול יו"ר קדימה שרת החוץ ציפי לבני כי ישראל חייבת ליזום תהליך שלום והיא תוכל לעשות את זה הכי טוב.

ח"כ לימור לבנת מהליכוד אומרת לערוץ 7 כי גם בליכוד לא התייאשו מהשלום ועם ישראל תמיד התפלל לשלום אבל בימים האלה כשהמציאות הקשה טופחת על פנינו דבריה של ציפי לבני מדומיינים "כשמולנו ניצבים חבורה של קנאים טרוריסטים שיורים טיל קסאם בשבע בבוקר על אשקלון כדי לפגוע בילדים שהולכים לבית הספר אז ברור שסדר היום צריך לעסוק באיך למנוע את אותם טילים ואם ציפי לבני לא שמעה על זה כנראה שהיא חיה על פלנטה אחרת".

ח"כ לבנת מסרבת להתייחס למפלגת ישראל ביתנו שעולה בסקרים ככל הנראה על חשבון הליכוד "אני לא רוצה לדבר על ישראל ביתנו או על מפלגות אחרות, אך מה שאני יכולה לומר זה שמי שרוצה לראות את נתניהו כראש ממשלה חייב להצביע עבורו".

היא סבורה שהמציאות שבה השטח כיום רדום מעוררת סימני שאלה "אני חושבת שיש מקום למחשבה ושכל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו" לדבריה המלחמה שהסתיימה לא מזמן גרמה לתרדמת בבחירות "לאנשים אין מצב רוח לכל הספינים הפוליטיים, אבל אני חושבת שלמרות הכול אין לנו את הלוקסוס להצביע עבור מפלגות קטנות וצריך לעזוב את הכול ולהצביע עבור נתניהו".