יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חבר הכנסת יעקב מרגי, סבור שדבריו התקיפים של הרב עובדיה יוסף נגד 'ישראל ביתנו' והעומד בראשה, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הן כורח מציאותי לנוכח מצב בו "ציבור גדול של מאמינים ואנשים מסורתיים מתפתים אחרי סיסמאות והכרזות חסרות שחר ואמירות מצ'ואיסטיות שאין מאחוריהן דבר, אבל מאחוריהן האמת היא ניסיונות לשינוי שיטת הממשל והמהפכה האזרחית ופגיעה בשורש קיומנו, בזהות היהודית. זו הסכנה האמיתית. זו תחפושת של ליברמן. אין שם לא לאומיות ולא יהדות. כל עוד זה היה מינורי לא רצינו להיאבק, אבל עכשיו ראה הרב את הסכנה וראה לנכון לפתוח במאבק הזה".

לדבריו התפטרותו של ליברמן מהממשלה הייתה בגלל שלא הצליח להעביר את ברית הזוגיות ונושא שינוי שיטת הממשלה. מרגי קובע כי שינוי שיטת הבחירות יוביל למצב בו כלל הסיעות הדתיות יכללו לא יותר משישה מנדטים.

"מי שנותן לו כוח נותן כוח להתבוללות", אומר מרגי ומספר כי ציבור גדול מתפתה לאמירותיו של ליברמן מבלי לבחון את יכולתו לממש אותן.

"העם יעדיף להתעסק עכשיו בכסף של בשארה ויעזוב את הבעיות החברתיות האמיתיות?", תוהה מרגי  וקובע כי דווקא ש"ס היא שתוכל לפתור את הבעיה של העולים מחבר העמים. "היחידי שיוכל להביא פתרון בנושא הרישום האזרחי של יוצאי ברית המועצות זה הרב שפרץ דרך בנושא האתיופים, העגונות, וכו' ".

"מישהו חושב שהוא יפציץ את סכר אסואן? העם לא טיפש. מי שנותן לו כוח נותן כוח לדברים שהם מנוגדים ליהדות, והרב ביטא את הדברים בצורה ברורה".

ובאשר לסיכויי הישיבה בממשלה אחת אומר מרגי כי "נהיה בממשלה שהקווים שלה ברורים: ערכים יהודיים, נושאי צמצום פערים. לא נהיה בממשלה שמדברת על מהפכה אזרחית ושינוי שיטת הממשל".

באשר לעומד בראש הממשלה הבאה אומר מרגי כי מפלגתו אינה פוסלת את לבני לתפקיד זה, אולם ההעדפה הברורה היא ממשלה בראשות בנימין נתניהו, אך להערכתו "לבני לא תוכל לעמוד בקווים שאנחנו דורשים".