יו"ר חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד, משה פייגלין אומר לערוץ 7 כי נתניהו הוביל את הליכוד להפסד צורב וכי יש לפעול להדחתו. "נתניהו הצליח להכניס את המדינה לשיתוק, הציבור רצה ימין ונתניהו סימן את הליכוד כמשהו שלא ימין באמצעות המלחמה בי. קולות הליכוד עפו לליכוד מעל הראש אל ליברמן וגם האיחוד הלאומי נבנה כתוצאה מכך. הימין ניצח והליכוד הפסיד. צריך לומר את האמת, זה הפסד צורב לליכוד אחרי הובלה דו ספרתית לקדימה שנראתה מרוסקת", אומר פייגלין.

"על פי הערכה שלי התוצאה שהתקבלה היא שאולמרט ישמש בתפקידו עוד חודשים ארוכים. לא אתפלא אם אף אחד לא יצליח להרכיב את הממשלה או שיצליחו לתקופות קצרות בלבד ונמצא את עצמנו שוב במערכת בחירות בקיץ", הוא מוסיף.

פייגלין התייחס לדברי נתניהו על כך שייתכן שיחסו למשה פייגלין גרם למצביעי ימין לנטוש את מפלגתו לטובת מפלגות אחרות, "כרגע בעת הקרב מול קדימה יש לשכוח את משקעי העבר ולהתמקד במשימה והיא ניצחון על קדימה", אמר נתניהו.

"שמעתי שוב את נתניהו חוזר על המנטרה שאיני נאמן למדינה ולצבא. שמעתי אותו אומר שהוא מצפה שאף אחד לא יתקוף אותו כעת כדי לעזור לו להסתער על היעד, עד עכשיו המתנתי ונשכתי את השפתיים למרות שנתניהו המשיך עם ההשמצות עד יום לפני הבחירות", מדגיש פייגלין.

"עכשיו אני רוצה לומר את האמת", הוא אומר, "הליכוד הפסיד לקדימה בגלל ההתנהגות של נתניהו, באשר להשמצות האישיות, אני קצין קרבי בצה"ל ושרתתי את המדינה יותר מנתניהו, אני לא ירדתי מהארץ ל-17 שנה והמשכתי להתייצב למילואים גם כשביבי בילה בארצות נכר". עוד אומר פייגלין, "היה לי קשה לשמוע את ההשמצות ולנצור את לשוני כדי לא להפריע להצלחת הליכוד".

פייגלין מציין כי זהו ההפסד השלישי שנתניהו גורר אליו את הליכוד, זה שמעון פרס של הליכוד, "על הליכוד להיכנס מיד להפקת לקחים וליצור מנהיגות חדשה לליכוד ולימין", מצהיר פייגלין וקורא לפעול להדחת נתניהו, "אם הליכוד לא יחזור ויבטא ערכים יהודיים אמיתיים הוא לא יוכל לנצח בבחירות הבאות".

על האחראים למחדל בקרב יועציו של נתניהו אומר פייגלין, "מי שמינה את היועצים שזה נתניהו הוא האחראי לעצות ליישומם ולא יכול להיות שהוא לא יישא בתוצאות".

מרכיבים קואליציה:

בני בגין: השכל הישר ניצח בבחירות

ש"ס לא שוללת ישיבה עם ליברמן

"ש"ס - המפתח להרכבת הממשלה"

הנשיא: אפנה לבעל הסיכויים הגבוהים