ח"כ זבולון אורלב (הבית היהודי) אומר הערב לערוץ 7 כי מפלגתו תמליץ לנשיא על בנימין נתניהו כמרכיב הממשלה הבאה. אורלב מדגיש כי 'הבית היהודי' תומכת בממשלת ימין מובהקת ורק לאחר מכן ניתן יהיה לצרף את מפלגת 'קדימה' על בסיס קווי היסוד שיהיו מקובלים על קואליציית הימין.

יחד עם זאת חושש אורלב כי ממשלת ימין צרה לא תהיה יציבה נוכח "מפלגות ימין קצרות רוח", שימהרו לעזוב את הממשלה, להפילה ולהביא לבחירות חדשות.

אורלב מיצר על הקמתה של מפלגת האיחוד הלאומי שלדעתו הביאה לבריחת קולות לליכוד ולישראל ביתנו. "הכוח הדתי בישראל מונה 400,000 אלף בני אדם, לאן נעלמו 200,000 קולות?", שאל.

איש הימין ברוך מרזל הגיב הערב לדברי אורלב ומסר כי "מרוב הלהט והאובססיה מסתבר שמר אורלב שכח שהבחירות כבר מאחורינו וממשיך לדקלם את 'סיסמאות המרזלים והרב וולפא' במקום לעשות חשבון נפש עם עצמו", אומר מרזל.

"הניתוח של אורלב הוא ניתוח לא ראוי ולא נכון בפרט כשהוא שוכח שעם הקמתה של 'הבית היהודי' הסקרים העניקו לה בין שלושה לארבעה מנדטים. חלק גדול ממצביעי 'האיחוד הלאומי' לא היו מוכנים להצביע למפלגה שאורלב מנהיג אותה וגם אם העמידו בראש אדם אחר לכולם היה ברור שבית היהודי זה אורלב", מוסיף מרזל.

"מפתיעה לא פחות העובדה כי אורלב לא מפנים שדיבורים על אחדות חייבים לכלול את כל גווני המחנה. מי שמטיף לאחדות עם מימד אסור שיפסול את נוער הגבעות והציבור הכתום. חבל שאורלב לא עושה חשבון נפש. אני מצטרף לדברי אורי אורבך, עם פרסום המדגמים במוצאי הבחירות, כי 'היום הוחלט סופית מי מנצח בדרבי של הכתומים ואיזו דרך הכתומים קבעו'. היום ניתן להבין שהציבור הכתום רוצה שנציגיו בכנסת יבטאו עמדות נחושות למען ארץ ישראל".