בריטניה אמנם מתכוונת לפתוח ערוץ הידברות עם ארגון החיזבאללה, אבל לארגון אין כל כוונה להגמיש או למתן את עמדותיו כאקט תגובה.

"בעוד שהמדיניות הבריטית כלפי חיזבאללה השתנתה, ארגון חיזבאללה לא השתנה", אומר עמאר אלמוסוי, חבר המועצה המרכזית של חיזבאללה ומי שכיהן בעבר כציר בפרלמנט הלבנוני. בדבריו, המתורגמים ומופצים על ידי המרכז למודיעין ולטרור מדגיש אלמוסוי את היות החיזבאללה גוף אחד שלא ניתן ליצור בו הבחנה בין זרוע צבאית לזרוע מדינית.

את הדברים אמר בראיון לערוץ הלבנוני LBC כשהתבקש לחוות את דעתו על הכוונה הבריטית להידבר עם הזרוע המדינית של הארגון ולהמשיך בנתק מהזרוע הצבאית שלו. "אף אחד, לא יכול לומר 'אנו יוצרים קשר עם הזרוע הפוליטית של חיזבאללה ולא עם הזרוע הצבאית, כיוון שחיזבאללה הוא גוף אחד וחידוש הדיאלוג של הבריטים עם חיזבאללה מהווה שינוי בעמדתם ולא בעמדת חיזבאללה".

עוד הדגיש אלמוסוי והבהיר שבכוונת החיזבאללה להמשיך בטרור מתוך סירוב עיקש להכיר בישראל.

בביטאון החיזבאללה אלאנתקאד אמר אלמוסוי: "עדות לכך היא שהיום ישנה פתיחות עצומה כלפי חיזבאללה, ובריטניה, לאחר חרם שנמשך שנים ארוכות, מכריזה היום על פתיחות מחדש כלפי חיזבאללה וקיום דיאלוג עימו. זאת למרות שחיזבאללה לא השתנה ועודנו חיזבאללה המקיים את ההתנגדות ומסרב להכיר ב ישראל. מי שהשתנה הוא הצד השני (כלומר בריטניה), שנסוג ממדיניותו הקודמת, לאחר שגילה כי באמצעות החרמת חיזבאללה ינותק הדיאלוג עם קבוצה מרכזית בזירה הלבנונית ובאזור כולו. ניתוק שכזה כבר החליש כבר בעבר את השפעת תפקידה של בריטניה במזרח התיכון".