ח"כ יריב לוין (הליכוד) פנה היום לשר המשפטים יעקב נאמן בבקשה כי ימנה לאלתר צוות חדש לבדיקת הטענות המופיעות בדו"ח טליה ששון.

על פי ההצעה הצוות החדש שימונה יהיה בלתי תלוי ומאוזן, והוא יוסמך לבחון מחדש את כל סוגיית היישובים המכונים "מאחזים" ולאתר את הפתרונות להסדרתה. זאת, תוך בחינת ממצאיה של עו"ד ששון באופן שייתן מענה משפטי הולם לממצאים אלה וימנע את המשך הנזק הנגרם לישראל כתוצאה מהדו"ח האמור.

ח"כ לוין אומר כי "עו"ד טליה ששון, המועמדת ברשימת מרצ לכנסת, חשפה את עצמה כאישיות פוליטית השייכת לשמאל הקיצוני". לדבריו, הדו"ח שנכתב על ידה הוא דו"ח מגמתי שתכליתו הרס מפעל ההתיישבות. השמאל שהפסיד את המאבק על דעת הקהל, מנסה לכפות את עמדותיו באמצעות טיעונים משפטיים כביכול הנטענים על ידי עורכי דין המייצגים את שולי השמאל דוגמת עו"ד ששון".

הוא הוסיף כי "דו"ח ששון גרם לישראל נזק בינלאומי חמור אשר ניתן לתקנו רק באמצעות עריכת בדיקה מחודשת ופרסום דו"ח מתוקן, ענייני, ותואם את העובדות כפי שהן בשטח. ממשלת הליכוד אינה יכולה להפוך את עצמה לקבלן ביצוע של שאיפות השמאל, וראוי שהממשלה תפעל ללא דיחוי לפתרון בעיית היישובים על בסיס דו"ח חדש וענייני".