ביותור בשדה אליהו מציע ומאגן חבילת תיירות אזורית. האם צריך לפחד מחרקים טורפים?מה הקשר בין תנשמות ובזים לירקות אורגניים?כיצד קשורים החמורים לחקלאות האורגנית?ומיהי בכלל דבורת הבומבוס?

בליבו של עמק בית שאן, עמק המעיינות מצוי הביו-תור בשדה אליהו. אלו האחרונים, שקדו והכינו מגוון חבילות תיור קסומות ומוזלות לשעת בין הערביים, לחודשים יולי- אוגוסט.מדובר בשלל הצעות למשפחות , לקבוצות ולמבוגרים.

 

1.  חוויה "מחשמלת"- אופים, טועמים ונהנים.

כשהשמש שולחת ליטופה האחרון נטייל בשעת בין הערביים עם ביו-תור אשר בקיבוץ שדה אליהו. בין מטעים, כרמים ושדות , נלמד ונחווה את הטבע הנקי מכימיקלים.

לאחר הסיור , עם הרבה תיאבון , במרחק 20 דקות נסיעה, נבקר ב"אגדת לחם" אשר בגשר הישנה. שם תחכה לנו אופה חביבה אשר תדריך אותנו בסדנא לאפיית פוקצ'ות או בורקיטוס ותכבד את כולם בקפה ומאפה. בזמן שהמאפים נאפים נצפה במיצג אורקולי מרשים על רוטנברג- האיש והאגדה אשר הקים את תחנת החשמל הראשונה בארץ.

מחיר החבילה- 55 ₪  למשתתף מעל גיל שנתיים.

 

2.   אבורג'ינים, קנגרו, תנשמות, בזים וחרקים.

גן- גורו- גן אוסטרלי לא נורמאלי על מגוון החוויות שמציע יפגיש אותנו עם אוסטרליה הרחוקה.

 במרחק 15 דקות נסיעה, נשלב זאת עם ביקור בביו-תור אשר בקיבוץ שדה אליהו שם נשמע, נלמד ונכיר יצורים כמו: תנשמות ובזים, חרקים, זבובים ודבורים- כשהמשותף לכולם הוא שהם מועילים- לחקלאים, לסביבה ולאדם.

מחיר החבילה- 54 ₪

 

3.      הכל ירוק!

ביו-תור ו"ארוחה ירוקה" מציעים חוויה טבעית ובריאה.

סיור ירוק בחיק הטבע עם ביו-תור.

את הסיור נסיים בפארק פיקוס בנגאלי מדהים ביופיו ונאכל פיצות ותוספות על טהרת האורגני ישר מהטאבון מעשה ידיה של השפית ממסעדת "ארוחה ירוקה".

מחיר החבילה- 75 ₪ לאדם מעל גיל 3    

ביו-תור: 04-6096986, 054-5640573, www.bio-tour.com