איראן
איראןפלאש 90

צעירי תנועת העבודה הציונית העולמית מבקשים מראש הממשלה, בנימין נתניהו להזכיר בנאומו באו"ם אחר הצהריים את סבלם של הסטודנטים האיראנים.

"אנו, צעירי תנועת העבודה הציונית העולמית, פתחנו השבוע בקמפיין הסברה מוצלח בארץ ובעולם, תחת הכותרת "צעירים ישראלים מתגייסים למען צעירים איראנים'. זאת לקראת נאומו של אחמדינג'ד בעצרת האו"ם בניו יורק ולאחר שקראנו בפורומים רבים ובכלי תקשורת מרחבי העולם על ההתעללות היומיומית ועל מעשי האונס והרצח של אנשי משטר האימים של אחמדינג'אד כלפי הסטודנטים באיראן, שרק רוצים לבחור בעצמם את עתידם. מטרת הקמפיין- להראות לעולם שצעירים ישראלים מגלים אחריות כלפי צעירים וסטודנטים ממדינה אחרת שרוצים לחיות חיים דמוקרטיים כמו שלנו", כותבים הפעילים לראש הממשלה.

"במסגרת קמפיין ההסברה ערכו הפעילים בארץ ובחו"ל פעולות רבות, כשבין היתר: פעילות הסברה בקרב כשמונים כתבים ונציגי כלי תקשורת זרים בישראל באשר להזדהות עם הצעירים האיראנים", כתבו וציינו עוד "קיבלנו חום ואהדה מכלי התקשורת הזרים ומסטודנטים ובלוגרים מובילים בצפון אמריקה, ואף מגולים איראנים בארצות הברית. אחד השיאים הוא ראיון שלנו לאלג'זירה אינטרנשיונל שלשום בנושא זה, שבו דיברנו למיליוני מוסלמים ברחבי העולם", הם מציינים.



"אנו פונים אליך לציין את העובדה, שמאושרת גם על ידי מנהיג האופוזיציה באירן, כי שלטון הטרור באיראן פגע, רצח ואנס אלפים רבים של צעירים וסטודנטים, שרק ביקשו להשפיע באופן דמוקרטי על עתידם".