כך זה היה בעבר. שחרור מחבלים
כך זה היה בעבר. שחרור מחבליםפלאש 90

קציני מילואים קוראים לראשונה לציבור לתרום את דמי "כפרות" למאבק נגד שחרור מחבלים ולהתגייס לפעילות ארגון נפגעי הטרור, אלמגור.



במכתב המופץ לקצינים וחיילים, שהגיע לערוץ 7, כתבו אנשי המילואים:

אנו אנשי בטחון ברובנו או הורים שכולים החתומים מטה עסוקים כל אחד בתחומו בבניית הארץ, דאגה משותפת מטרידה אותנו ומלווה אותנו כבר זמן – הלחץ המתמיד על החברה בישראל וממשלתה - לשחרר מחבלים מסוכנים אשר במשך שנים רבות, עשרות אלפי לוחמים עשו כדי ללוכדם בסיכון אישי ולעיתים סיכון שהתממש, בפציעה או בנפילה בקרב.

ישראל נמצאת עתה באחד ממאבקיה הקשים שבו הפעם לוחצים על הממשלה הנוכחית לשלם בשחרור מחבלים 1400 מחבלים בהם מאות עם דם על הידיים. למזלנו סא"ל במיל. מאיר אינדור שנפצע במצוד כזה אחר מחבלים וחבריו לארגון נפגעי הטרור "אלמגור" עושים את העבודה עבורנו ובמקומנו כדי לסכל את "בריחת המחבלים ההמונית". זה זמן רב ובמסירות.

בימים האחרונים נוצר חלון של הזדמנויות לשנות מגמה.

בעבר שמענו הצהרות חשובות של נתניהו ברק נגד "תשלום כל מחיר", יכול להיות שהן היו כדי ליצור רושם על החוטפים כדי להוריד את המחיר אבל הן נותנות פסק זמן. גם פרשנים ועיתונאים מזרמים אידיאולוגים שונים התבטאו כך לאחרונה  נגד "כל מחיר". כל זה מצטרף להצהרות בוגי יעלון וציפי לבני בעבר.

הקמפיין בשרות החמאס על החברה הישראלית וממשלתה - ממשיך. רק היום, ערב יום כפור, קרא שר החוץ המצרי בדברי חלקות ו"נופת צופים" לעם בישראל להענות לחמאס ו"לשלם את המחיר" ב"אלף מחבלים". השב"כ והמוסד מתנגדים לשחרור מחבלים אך הם אינם יכולים להקים תנועה ציבורית כפי שתומכי עסקת שחרור המחבלים הקימו. בעבר "תומכי העסקאות" הצליחו להכניע את הממשלה לשחרר את המחבל קונטאר וחמישה מחבלים תמורת הגופות –למרות התנגדות המוסד והשב"כ.

מזלנו שאלמגור וחבריו נמצאים הפעם בחזית, "מקימים מולם חומה", בינם ובין הממשלה.

לפני חצי שנה הקמפיין האחרון של אלמגור בלם קמפיין אגרסיבי לכפות על אולמרט שייבצע עסקה לפני שמסיים את התפקיד וישלם כל מחיר. אלמגור סייע להפקת המחאה נגדית במאהל מול ביתו של אולמרט ומול מטה שליט ששבת שם  וסייע להורים שכולים ואישים בטחוניים להגיע לתקשורת ולציבור. המחאה הציבורית שנשמעה היטב וסייעה לסכל את העסקה.

אנו קוראים לכם להעביר חלק מתרומות דמי כפרות לאלמגור. יש בכך שימוש, על פי פסיקת רבנים, משום תרומת מעשר לצרכי ציבור במלחמת מצווה ומניעת פקוח נפש לרבים. אנו קוראים לצעירים היוצאים לחופשת החגים להצטרף לפעילות באלמגור ולסייע להורים השכולים והפצועים הנאבקים את מלחמתנו- מלחמת המצווה -הפעם ללא מדים , להכניע את אוייבנו במלחמה הטרור שהכריז עלינו.

בתרומות והפעילות ציבורית נכניע אותם בחזית החדשה שהם פתחו נגדנו. לא נאפשר לאויב לנצח בה ! 



בין החתומים אל"מ מיל. הרב משה הגר, אל"מ מיל. רון שכנר, תא"ל אמציה ("פצי") חן, סרן זאב חבר ("זמביש" ), רס"ן במיל דוד בארי ("דוידלה"), אל"מ מרדכי ("מוטי") יוגב, סא"ל יצחק שדמי, נחמן זולדן, סא"ל חנן שורק ועוד.

לאתר אלמגור לחץ כאן