השר לנדאו
השר לנדאופלאש 90

ללשכת שר התשתיות, ד"ר עוזי לנדאו, הגיעה אתמול (ראשון) הצי'פית אני ריצ'רדסון מווירג'יניה שבארה"ב. ביומן ערוץ 7 הוא מספר על המפגש המרגש, מפגש בו מצא את עצמו השר במעמד מביך משהו כאשר זו כרעה ברך לפבני והגישה לו את כתרה ואשפת חיצים. זאת כהכרה בערך אחיזתו של עם ישראל בארצו.

לדברי השר לנדאו חשוב לקרב כל גורם התומך בנו בעיקר בימים אלה בהם אנשי שמאל בארץ ובעולם, לצד גורמים אנטישמיים ואישים כשופט גולדסטון מטיחים רפש במדינת ישראל.

הוא מספר על שיחתו עם הצ'יפית. הם חלקו חוויות לאומיות משותפות כאשר שני העמים, עמה שלה ועם ישראל גורש מאדמתו לאחר שהיה בה שנים רבות, העמים עונו נרמסו והושפלו, וכעת לאחר שנות היאחזות קשים הם שבים לאדמתם.

השר לנדאו התייחס בדבריו גם למהומות הר הבית והזכיר את הימים בהם כיהן כשר לביטחון פנים וביד תקיפה הפסיק מהומות דומות מיד לאחר השלכת האבן הראשונה. לנדאו סבור שהשר אהרונוביץ אינו זקוק לסיוע ועצות ממנו ולהערכתו בכירי המשרד והמשטרה אוספים חומר ומידע אודות פעילות חתרנית של אנשי התנועה האיסלאמית כפי שהיה בתקופתו כשר כאשר נבלמו אוטובוסים ובהם פעילים בדרכם לעצרות הסתה והמרדה ובמקביל נעצר השייח' ראאד סלאח לאחר ששב והסית נגד המדינה ומוסדותיה.

עם זאת סבור לנדאו כי יש להעניק יחס שונה לחלוטין במכלול תחומי החיים לאזרחים המשרתים את המדינה בין בשירות צבאי ובין בשירות לאומי לבין מי שמסית נגדה.



פיגוע דקירה בכניסה לשועפט

למה לא עוצרים את השייח סלאח?

"גיבוי מלא להשלטת הסדר בירושלים"

ברכת הכהנים בכותל - וידאו

כוננות מוגברת בכותל המערבי

"סגירת הר הבית ליהודים - פרס לפורעים"

גליק: המשטרה משתפת פעולה עם המוסלמים

שוטר נפגע קל מאבנים שידו ערבים