עדיין מאמין בקבוצה שלו. ברודי
עדיין מאמין בקבוצה שלו. ברודיפלאש 90

משחקה האחרון של קבוצת מכבי תל אביב באירופה הסתיים אמנם בתבוסתה של הקבוצה הרוסית צ.ס.ק.א. אך בתוצאה של מי שהייתה מוגדרת עד לפני שנים אחדות כ'הקבוצה של המדינה' לא ניתן היה למצוא ולו נקודה ישראלית אחת. התוצאה הייתה כולה פרי עמלם של שחקנים זרים. ולמרות הנתון הזה ממשיך הקפטן המיתולוגי של הקבוצה, טל ברודי, לייצג בנאמנות את קבוצתו ובראיון ליומן ערוץ 7 הוא קובע "מצבה של הקבוצה יוצא מן הכלל".

ברודי אינו מתרשם מהיעדר הנקודות הישראליות. עבורו מכבי תל אביב היא עודה הקבוצה של המדינה וראיה לכך הוא מוצא בהתכנסותם של יהודים רבים מכל גוני  קשת היהדות לאולמות הכדורסל במהלך מסעה האחרון של הקבוצה לארצות הברית. "כשמכבי בחו"ל כולם מגיעים ולא משנה איזו כיפה יש להם, אם זו כיפה שחורה או כיפה סרוגה".

ובאשר לבולטות היתר של השחקנים הזרים והיעלמותם של הישראלים אומר ברודי כי קיים הבדל בין המצוי והרצוי ובעידן הגלובליזציה זוהי המציאות והמצוינות היא שקובעת. הוא עצמו מייחל ליום בו שחקניה הישראליים של הקבוצה ישחקו לא בשם חוק רוסי או אחר המחייב את שילובם, אלה אך ורק בשל מצוינות. במצב שכזה מקווה ברודי ש"הלוואי שהקבוצה הייתה כוללת מאה אחוזים של ישראלים".

ברודי אמנם מתרפק על ימיה הגדולים של הקבוצה בניצוחם של מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי ואחרים אך עם זאת הוא אינו נואש גם משחקני הקבוצה ומזכיר שהעונה רק החלה. "נדבר אחרי סוף העונה..."