תושבי אחד הבניינים ברחוב פונוביץ שבמודיעין עילית החליטו לאחרונה להחליף את חברת הגז אליה היו מחוברים, חברת 'פז גז' ולעבור לחברת 'מרכז הגז'  מטעמים של מחיר ושירות.

התושבים תיאמו בין החברות את מועד הניתוק וההתקנה שאמור להתבצע ביום אחד כדי שהתושבים לא יישארו ללא גז. התושבים טוענים כי למרות התיאומים לפיהם ההתקנה תתבצע ביום חמישי או ראשון, הגיעו היום (שישי) אנשי חברת 'פז גז' לבניין המגורים, שברו בוונדליזם את צינורות הגז וגנבו את הסעפות של הבניין. "השחתה זו גרמה לכך שהתושבים נשארו ללא גז ביום שישי ובשבת הקרובה משום שאין אפשרות לתקן את הליקויים באופן מיידי", סיפרו התושבים.

אבי פרל מחברת 'מרכז הגז' הסביר בראיון לערוץ 7 כי חברת 'פז גז' הייתה צריכה לקחת רק את המונה והוווסת, "את הצוברים קנינו מהם והסעפות והצינורות זהו ציוד ששייך לדיירים ואסור לחברה לגעת בו כלל", אמר פרל, " לא נתקלתי ברשעות כזו של אנשים, החברה הזו הואשמה בעבר בקרטל, הם עשקו את הציבור".

הוא ציין כי "חברת 'פז גז' באה דווקא היום ביום שישי לפני שבת כדי להכביד על הצרכנים במטרה להפחיד צרכנים אחרים שירצו לעבור מחברה לחברה", מאשים פרל, "אנו לא נרתע מהם לא החברה ולא הדיירים, זה לא מקרה ראשון של אלימות כזו זה קרה גם בברכפלד וגם בירושלים". פרל שהיה ממובילי הרפורמה בגז טוען כי "חברת 'פז גז' מנסה באיומים לא לתת לצרכנים לעבור חברה, ההגדרה שלהם זה פשוט משפחות פשע שמתחבאות מאחורי חברות גז גדולות".

הוא מציין כי דיבר עם אחד ממנהלי חברת 'פז גז' שטען כי על פי בדיקה שערך אנשיו לא עשו את המעשה המדובר, "הכול מתועד, סגן ראש העיר היה שם, ראו את אנשי החברה עושים את זה אז אי לו מה להיתמם", הבהיר פרל. "חברת 'מרכז הגז' חרטה על דגלה ליישם את הרפורמה במשק הגז להוזיל את המחירים ולהפסיק את הקרטל היה עד עכשיו עם שירות טוב" אומר פרל, "במלחמה הזו בין דוד לגולית האמת תנצח".

בחברת פז גז דוחים בתוקף את ההאשמות וטוענים כי מי שחיבל בצינורות הגז היא חברת 'מרכז הגז' שמתקשה לדבריהם לחבר את הגז מחדש מחוסר בכוח אדם.

שלמה זלצר, מנהל פז גז אזור מרכז, אמר לערוץ 7:  "הודענו לדיירים בעקבות בקשתם שהם רוצים להחליף ספק באיגרת לכל תיבת דואר שנבוא היום לפרק את הציוד. הודענו גם לחברה אליה הם רוצים לעבור שזה ייעשה היום. באנו בשעות הבוקר הרגילות ופירקנו אך ורק את המונים והווסתים שהושאלו לדיירם והם רכוש של 'פז גז'. העובדה שחברת מרכז הגז לא מצליחה לחבר את הדיירים כי אין לה מספיק כוח אדם אינה מענייננו. הם לא מסוגלים לחבר את הגז וחיבלו בצינורות כדי להראות כאילו אנחנו חיבלנו".