גד ליאור, הכתב הכלכלי הראשי של העיתון  ידיעות אחרונות, הוא הזוכה בפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית לשנת תש"ע - 2010. הפרס יוענק על ידי "האגודה לזכות הציבור לדעת" באירוע שיתקיים ב-7 בפברואר. הפרס, המוענק זו השנה הרביעית, ניתן לליאור על עבודתו העיתונאית ב-25 השנים האחרונות בהן מיסד רמה גבוהה של כתיבה כלכלית מקצועית שאינה נרתעת מלכתוב נגד הזרם ולצאת נגד מגמות ועמדות רווחות. בשנים הקודמות זכו בפרס דניאל דורון, מייסד ומנהל המרכז הישראלי לקידום חברתי וכלכלי, גיא רולניק,  סגן מו"ל הארץ, מייסד ועורך ראשי של העיתון TheMarker ומוטי בסוק מ-TheMarker.

הפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית ניתן עבור עיתונאות או תקשורת כלכלית אמיצה המדווחת על נושאים כלכליים כהווייתם, ללא התחשבות בגורמים עסקיים, פוליטיים, תקשורתיים ואחרים. הפרס ניתן לעיתונאי, פובליציסט או כל אדם אשר תרם תרומה משמעותית ואמיצה לתקשורת כלכלית איכותית בישראל. הפרס מוענק אחת לשנה במסגרת הטקס השנתי של הענקת פרסי האגודה.

על הזוכים בפרס החליטה וועדת השיפוט בראשות עו"ד אוריאל לין-נשיא איגוד לשכות המסחר והכוללת את עו"ד נורית אמיתי, יורם גבאי-יו"ר פעילים ניהול תיקי השקעות, דליה זליקוביץ'-חברת הנהלת "האגודה לזכות הציבור לדעת" והאלוף (במיל) אורן שחור.

גד ליאור, מוותיקי העיתונאים הבכירים בארץ משמש כראש מערכת ידיעות אחרונות בירושלים. ליאור שימש בשורה של תפקידים בעיתון ובערוצי טלוויזיה ורדיו: כתב מדיני, כתב ופרשן כלכלי, שליח העיתון בגרמניה וכרכז כתבים ארצי. ככתב כלכלי רשם לזכותו סקופים עיתונאיים רבים, במשך למעלה מ-20 שנה. ליאור שכבר זכה בפרסים על עבודתו העיתונאית נחשב למומחה לכלכלת ישראל ולכל התמורות במשק.

בנימוקים לפרס קובעת הוועדה כי גד ליאור מיסד רמה גבוהה של כתיבה כלכלית מקצועית הוגנת,  מקורית ומיוחדת, עניינית וביקורתית. ליאור מפגין ידע ועומק, מזהה תהליכים ומשתף בכל אלה את קוראיו. הוועדה ציינה עוד  כי כתיבתו של ליאור אינה מתרפסת. הוא אינו מהסס לכתוב נגד הזרם ויצא לא פעם כנגד מגמות ועמדות. הוועדה ציינה במיוחד  את אותם הנושאים שהוא חשף ותקף, כמו השכר העודף בבנק ישראל, חשיפה מוקדמת של תכנית האוצר למיסוי, עיוות בעמלות הבנקים המכבידות במיוחד עם סטודנטים וקשישים ועוד. הוועדה מסכמת כי תרומתו לעיתונות הכלכלית הינה במגוון רחב ומגוון ביותר של כלי תקשורת- רדיו, טלוויזיה ועיתונות מודפסת והוא מתמיד בה כבר לאורך שנים רבות.