לשתות הרבה
לשתות הרבהפלאש 90

כנס לנשים "הריון ולידה – צמיחה בשמחה" ייערך ביום שני הקרוב (8.2.2010) בהיכל התרבות בלוד. ב"מרכז בראשית" שעורך את הכנס מסבירים כי הכנס מתקיים כמענה לרצון למצות את אתגרי הנשיות ובראשן ההריון והלידה כחוויות חיוביות, מעצימות ובריאות.

נשים המחפשות הזדמנויות להתפתחות וצמיחה, נשים לקראת הריון או לקראת לידה מוזמנות לערב שכולו העצמה והכרות עם כלים לצמיחה והתמודדות נפשית ורוחנית.

במרכז אומרים כי "יותר ויותר נשים מבינות שלא מדובר באירוע רפואי של יציאת שלוש קילו תינוק אלא שיאה של השותפות שלנו כבני אנוש עם הבורא ביצירת נשמה חדשה- עולם מלא".

נועה בן דוד מ"מרכז בראשית" מסבירה "ככל שנשים יתחברו יותר לכוחות הנפש והרוח, הן יגיעו רגועות ומוכנות יותר ללידה ולהורות. כאבי הלידה והקושי הפיזי יהפכו לחלק קטן מהתמונה והנשים יוכלו להתמקד בשמחה ובזכות להיות שותפות עם אלוקים בלידת תינוקן".

לדבריה, "בכנס זה ישנה הזדמנות יוצאת דופן לפתוח את הלב והראש בשמחה תוך מפגש עם שלוש נשים מיוחדות שיעניקו לנו מהמיטב שלהן".

תפתח את הערב דורית שרמן אמא לשתי שלישיות שתעביר בשיעור המלווה בסרט שיחה על היכולות והכוחות הטמונות בנו בדרך למימוש אמהות שלמה. על מאבקי גוף ונפש כדי להגיע לאמהות ולשמוח בה למרות הקשיים. שיחה מלאה בצחוק ודמע שתתן לך כוח ונקודות אחיזה ב"בצער תלדי בנים" האישי שלך.

השיחה השנייה מפי נעה בן דוד ממרכז בראשית תעסוק בצמיחה ובניית כלים לקראת  הורות. מתאים גם למי שעוד לא הפכה לאמא, ובמיוחד למי שזוכה לגדל משפחה ברוכה, והרחבת המשפחה מעוררת בא צורך להרחיב את הכוחות והכלים להכיל ולהעניק.

לסיום מתוק של הערב תתקיים הופעה מיוחדת לערב זה על ידי דפנה חסדאי. דפנה זמרת שזכתה להוציא דיסקים רבים ביניהם דיסק לקבלת הילוד בליווי מוסא ברלין והרפיות ללידה. דפנה עוסקת בשנים האחרונות בהכנה רוחנית ללידה ואף ערכה חוברת בנושא זה. ההופעה שלה בנושא "כוחן של הרפיה ותפילה" תעניק כלים מיוחדים לכל אישה שרוצה להתמודד אחרת.

 

.