שוב חילול קברים
שוב חילול קברים

אוהל אדמו"רי לעלוב בהר הזיתים בירושלים חולל היום שוב ע"י פורעים ערבים שאף שרפו את פנים הקבר. כך מדווחת "סוכנות 24". אין זו הפעם הראשונה שקברים בהר הזיתים מחוללים ע"י ערבים.

לפני כשלושה חודשים הגיעו מתפללים לחלקת חסידי לעלוב בהר הזיתים, בירושלים וגילו בתדהמה כי מצבתו שלהאדמו"ר מלעלוב זצ"ל, אשר הוקמה לא מכבר במלאות ה"שלושים" לפטירתו נופצה משני צדדיה באמצעות פטישים כבדים.

אל המקום הגיעו סגן שר החינוך, ח"כ הרב מאיר פרוש וכן חיים מילר, יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה". סגן שר החינוך, הרב מאיר פרוש, פנה באופן מיידי אל מפקד מחוז ירושלים, ניצב אילן פרנקו, על מנת להודיע לו על האירוע ולדרוש את טיפולו הישיר בפרשה, "משטרת ירושלים חייבת להפעיל כח על מנת לאתר את הפושעים שביצעו את המעשה הזה וגם כדי לאפשר ליהודים להגיע בבטחה להר הזיתים", תבע פרוש.

מילר ציין אז כי ההערכה היא כי ערבים תושבי המקום הם שביצעו את מעשה הוונדליזם, "הערכה הרווחת היא שערבים המתגוררים בקרבת מקום עקבו אחר מעמד הקבורה ההמוני שהיה לאחר יום כיפור, ולאחריו גם מעמד הקמת המצבה והבינו כי מדובר בקבר בו נטמן מנהיג יהודי גדול.  זו היתה עבורם סיבה מספקת בכדי לבצע את הניתוץ של המצבה".



"הכתובת היתה על הקיר מזמן. זהו אחד מסדרת אירועים בלתי פוסקים המתבצעים בהר הזיתים ושעליהם אני מתריע מזה שנים", הוסיף מילר.