ערכת מילה ושאלה של סטימצקי
ערכת מילה ושאלה של סטימצקיצילום: שחר תמיר

 בתחום הספרים, מגוון ספרים ב- 30% הנחה במהלך חודש מרץ מגוון ספרי אלבום מיוחדים, למשל:

שכרון עיצובים- נורית בת יער ההיסטוריה של האופנה 149 ₪, הוצאת ספרות עכשיו

מסעות ששינו את העולם פיטר אוטון 118 ₪, הוצאת מטר

ענתיקס- מדריך לרהיטים עתיקים רעיה אביבי, 128 ₪, הוצאת מודן

יינות לאובדי עצות יואינג-מאליגן, 99 ₪ הוצאת מטר

בתחום המוסיקה: עבודה עברית שרים עוזי חיטמן

מלאת 5 שנים למותו של עוזי חיטמן ז"ל, אחד היוצרים החשובים, המוערכים והאהובים ביותר בארץ מאז ומעולם, מפיקות iMusic בשיתוף עבודה עברית פרויקט מחווה לזכרו. האלבום יכלול ביצועים חדשים לכ- 30 שירים במארז כפול ומהודר ממיטב יצירתו המגוונת של עוזי חיטמן במשך השנים: "אדון עולם", "אלוהים שלי", "מי ידע שכך יהיה", ו"עד מתי אלוהי" לצד להיטים רבים ושירים בולטים מהרפרטואר העשיר שלו. השירים מבוצעים ע"י האמנים המובילים בזמר הים התיכוני, ביניהם: אייל גולן, מושיק עפיה, שמעון בוסקילה, גליקריה, דודו אהרון, עידן יניב, פיני חדד, חיים משה, יואב יצחק, אביהו מדינה, נתי לוי, רגב הוד, אבנר גדסי, טריפונס ועוד.

מחיר בחודש מרץ: 99 ₪

משחקים לכל המשפחה: "תמונה, מילה ושאלה"

בימים אלה יוצא לשוק משחק חוויתי חדש בשם: תמונה מילה ושאלה של חברת Points of You, משחק ייחודי המזמין כל אחד מאיתנו לעצור, להתבונן ולהרחיב את נקודת המבט על החיים. המשחק מאפשר למשתתפים לעסוק בנושאים שונים מחיי היום-יום כגון: התחלות חדשות, זוגיות, מערכות יחסים ,קריירה, שינויים ועוד, מזוויות מבט שונות שמלמדות אותנו על עצמנו ועל האחר.

במשחק זה אין מנצחים או מפסידים, אין תחרות וגם לא ניקוד אלא שיתוף פעולה בו כול המשתתפים יוצרים שיחה אינטימית, גלויה, במטרה לזוז מהמשבצת המוכרת שלנו ולהתבונן על העולם מזווית אחרת.

את המשחק ניתן לשחק לבד בזוג או בקבוצה. המשחק מתאים למפגשים חברתיים, מפגשים משפחתיים, ימי הולדת וכן למקומות עבודה כחלק מהיכרות, ישיבות צוות וסיעור מוחות.

איך משחקים?

המשחק מורכב מ- 33 קלפים של צילומים מדהימים (התמונות צולמו על-ידי צלמים חובבים מרחבי העולם), 33 קלפי מילה, 33 קלפי שאלה, ולוח בד לפריסת הקלפים, המהווים כלים להשראה ומכוונים אותנו למחשבה ושיחה על נושאים שונים. משחק זה שייך לסוג משחקי הקלפים ההשלכתיים ומבוסס על המפגש בין תמונה, מילה ושאלה, בו נוצרים אינספור הקשרים לוגיים, אסוציאטיביים, חווייתיים ורגשיים. הקשרים אלה מאפשרים לנו להתבונן בדברים מחדש, לצפות בהם בפרספקטיבה שעדיין לא חווינו ולהביא לשינוי ופריצת דרך.

איך זה עובד?

המילה פונה לצד השמאלי של המוח בו אנו משתמשים 85% מהזמן והוא אחראי על פעולות כגון: חשיבה, קריאה, כתיבה ולוגיקה. צד זה נחשב לצד הזכרי המארגן, המנהל, המקטלג ואצל רובנו הוא הצד היותר מפותח.

התמונה פונה לצד הימיני של המוח, הצד הנקבי, היצירתי, האינטואיטיבי, האסוציאטיבי, המחובר ל"נשמה" אשר אצל רובנו נחשב לצד הפחות מפותח. המשחק יוצר תהליך בו נוצר חיבור ושילוב בין הצדדים שמביא להפריה וללידתן של תפיסות חדשות. השלב הבא במשחק הוא השאלה.בשלב זה אנחנו מגבשים תשובה, ומביאים את עצמנו לידי ביטוי מתוך המקום החדש ולמעשה מתוך נקודת מבט שונה ומפתיעה.

מחיר היכרות בלעדי ברשת סטימצקי: 88 ₪ (במהלך חודש מרץ ועד 15/4).

ניתן להזמין גם דרך www.points-of-you.us – משלוח חינם



ילד ירוק - משחק רביעיות - איכות הסביבה. כולל משחק פעולת השבוע.

משחק הרביעיות הוותיק לובש פנים "ירוקות" המאירות תכנים חשובים הקשורים בשמירה על איכות הסביבה. כל רביעייה מתרכזת סביב נושא אקולוגי אחר והילד/ה, תוך כדי משחק, סופג\ת ערכים התנהגותיים ירוקים. כמו כן, למשחק מצורפת " פעילות השבוע" המכילה 36 פעילויות ירוקות בסיסיות אשר המשפחה יכולה לבצע יחדיו. המשחק מוגש באריזת פח ירוקה.

מחיר היכרות בלעדי ברשת סטימצקי: 40 ₪ (במהלך חודש מרץ ועד ה- 15/4)