נתניהו ושלום
נתניהו ושלוםפלאש 90

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון מחר בהצעת חוק שיזם יושב ראש האיחוד הלאומי ח"כ יעקב (כצ'לה) כץ, שמטרתה להחיל את הריבונות הישראלית על יישובי יהודה ושומרון. נתניהו חתם על אותה הצעה בדיוק בכנסת הקודמת.

הצעת החוק הוגשה כבר בכנסת הקודמת על ידי ח"כ לשעבר הרב בני אלון וח"כים רבים ביניהם: בנימין נתניהו, מיכאל איתן, גלעד  ארדן, ישראל כץ, לימור לבנת, גדעון סער, יובל שטייניץ, סילבן שלום, יולי יואל אדלשטיין, סופה לנדבר, סטס מיסז'ניקוב, יעקב מרגי, מאיר פרוש, ראובן ריבלין.
ראש הממשלה, יושב ראש הכנסת ו12 שרים  אינם יכולים לחתום כעת על החוק כי הם  משמשים בתפקידים בממשלה.
 
יו"ר האיחוד הלאומי אמר "בעקבות שיחרור חבלי ארצנו, הוחל החוק הישראלי על מרחב מחייתם של 300,000 היהודים הדרים בשכונות ירושלים ששוחררו במלחמת ששת הימים וכן של 20,000 תושבי רמת הגולן. כעת הגיעה העת לאמץ את הצעת החוק שתמכו בו כל ראשי הליכוד לפני כשנה אשר מכהנים כיום כשרים, המבקשת להחיל את החוק הישראלי גם על 350,000 יהודי יו"ש. בטוחני שהשרים יאשררו את חתימתם ויאשרו פה אחד את הצעת החוק".
 
על הצעת החוק הנוכחית של כצל'ה חתמו כאמור 26 ח"כים הכוללת את כל חברי הכנסת בליכוד שאינם שרים או סגני שרים אשר על כן מורשים על פי חוק להצטרף להצעת חוק, ח"כי ש"ס, יהדות התורה, הבית היהודי, ישראל ביתנו.