רדיפה. ברוך מרזל
רדיפה. ברוך מרזל

פעיל הימין, ברוך מרזל, פנה מטעם ארגון להבה - המטפל במקרים של יהודיות שמבקשות להתחתן עם גויים - אל הדוגמנית בר רפאלי המבקשת להתחתן עם לאונרדו דה קפריו.



במכתבו כתב מרזל :



לבר שלום רב,

אני  מבקש לנצל את ההזדמנות שהגעת לארץ הקודש כדי לכתוב לך באשר לכוונתך להינשא ללאונרדו דה קפריו.



בראשית דברי אבקש להדגיש כי אין לי דבר וחצי דבר נגד מר  דה קפריו ואין לי ספק שמדובר בשחקן מוכשר, ואולם אני פונה אליך בשם ארגון להבה המטפל במקרים כמו שלך, בהם צעירות יהודיות מבקשות להינשא לגויים, שאינם שייכים לעם היהודי.



עם ישראל הוא עם סגולה, ולא במקרה נולדת יהודיה. הסבתא שלך, והסבתא של הסבתא שלך לא חלמו ולא פיללו שמישהיא מצאצאיהם תעשה מעשה שיוציא את הדורות הבאים במשפחתה מהעם היהודי.



ההתבוללות היא אחד האויבים הגדולים ביותר שהיו לעם היהודי מאז ומעולם.



לצערי את לא תהי הראשונה, שעושה צעד מן הסוג הזה, אך גורל הדורות הבאים שיבואו אחרייך, יהיה כגורלם של מתבוללי כל הדורות שניתקו את הקשר שלהם עם העם היהודי.



אני יודע שאת קוראת את הדברים ואומרת לעצמך עכשיו, נו טוב, זה הדור הישן, זה  הדתיים האלה, שהם חשוכים, ולא נאורים. ואולם עליך לזכור, שאת יהודיה בזכות אותם  "חשוכים ולא נאורים " שנאבקו על יהדותם גם כשהיו צריכים לשלם על כך מחיר כבד.



מעשה מהסוג שאת מתכוונת לעשות, יכול להשפיע לרעה על ציבור גדול הרואה בך דמות ראויה לחיקוי.



בסיום דברי אבקש לציין בפנייך כי לא אחת טיפלתי במקרים כמו שלך, שחלקם לא שעו להזהרותי ולאחר תקופה לא ארוכה הדבר הסתיים בכישלון.



אני פונה אלייך בקריאה של הרגע האחרון להתעשת, ולהסתכל אחורה וקדימה ולא על העכשיו. אל תתחתני עם לאונרדו דה קפריו. אל  תפגעי בדורות הבאים.