עשור לאתר ישיבה.
עשור לאתר ישיבה.ערוץ 7

אתר ישיבה אשר הוקם בשנת תש"ס הינו בין האתרים התורניים הגדולים והותיקים ביותר באינטרנט. בימים אלה הוא חוגג עשור להיווסדו. בעשר השנים החולפות הביא האתר דברי תורה למליוני לומדים בכל רחבי העולם. מדי חודש נהנים מדברי התורה שבאתר למעלה מ-130,000 אנשים שונים, ואין ספק שמדובר בהפצת תורה בקנה מידה לא רגיל.



במסגרת חגיגות העשור העלה האתר תחרות נושאת פרסים. במסגרת התחרות יכולים הגולשים לשלוח סיפורים מצולמים שלהם על האתר, והסיפורים אשר ידורגו בדירוג הגבוה ביותר על ידי המספר הרב ביותר של גולשים יזכו בפרסים. הפרס הראשון הינו חופשה זוגית (לינה וארוחת בוקר) בכפר הנופש קטרון. בין שאר הפרסים ניתן למצוא תקליטורים מבית פרויקט השו"ת של אוניברסיטת בר אילן, חיבור אינטרנט חינם - מתנת אינטרנט רימון, ספרי פניני הלכה ועוד.



כמו כן, משתתפים הגולשים בהתרמה לכיסוי העלויות הגבוהות של החזקת האתר. היעד הוא להגיע ל-750,000 ש"ח, העלות השנתית להפעלת האתר. הרה"ג זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל, המפעילה את האתר, אמר כי מי שזוכה להחזיק יום אחד של הפעלת האתר זוכה להפיץ תורה ברבים והסכום שעולה ההחזקה היא קטנה מאוד ביחס לזכות העצומה שהאדם זוכה בכך.



הרב שמואל אליהו, רבה של צפת ובנו של הרה"ג מרדכי אליהו, אמר שהוא מכיר אנשים שחזרו בתשובה וכאלה שאף "חזרו ליהדות" דרך אתר ישיבה. אנשים שנטמעו בין גויים, נהגו מנהגי נצרות והתפללו בכנסיה, נחשפו דרך אתר ישיבה ליהדות שלהם וחזרו בתשובה גמורה. זהו דבר פלא, אומר הרב, שלא יכול היה להתבצע בשעורים רגילים ועל כן מגיע ישר כח עצום לכל מי שמתפעל את האתר בין מצד השעורים, בין מהצד הטכני ובין מהצד הכלכלי.



הרב יעקב אריאל פנה בקריאה לציבור לעזור, לתמוך ולעודד את האתר בתמיכה ממשית, ממונית, כדי שהאתר יוכל להתפתח ולהתקדם יותר ויותר. עלינו לנצל את כל הקידמה הטכנולוגית, אמר הרב, לשם הקידמה האמיתית – הקידמה התורנית, הרוחנית והמוסרית.



שר המדע, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, אמר שאתר ישיבה הוא אתר חשוב שרבבות אנשים גולשים בו ושומעים שיעורי תורה מפי גדולי הרבנים בתחומים שונים, וזוהי שמחה ללב ולנשמה. השר קרא גם הוא לציבור לעזור בכל דרך לפעילותו של האתר.

כתובת האתר היא: http://www.Yeshiva.org.il

עמוד העשור נמצא בכתובת הבאה:

http://www.yeshiva.org.il/site/asor/