חיים פרלמן
חיים פרלמןפלאש 90
החשוד ברצח פלסטינים, חיים פרלמן, הוכנס לתא מיוחד "מקרר" אשר הטמפרטורות בו נעות בין חמש לשמונה מעלות, זאת כדי להפעיל עליו לחץ מצד שרות הביטחון הכללי שיודה במיוחס לו. כך מסרו מקורביו לערוץ 7.


מקורביו טוענים כי במהלך היום ניסתה משפחתו להעביר אליו ביגוד אך כוחות הביטחון מנעו העברתם של בגדים חמים. "זהו עוד חציית גבול אדום מצד השב"כ המצוי בפאניקה בימים האחרונים מאז חשיפת הקלטות", מסרו בתגובה מקורביו.



שרות הביטחון הכללי מסר בתגובה לידיעה בערוץ 7 "מדובר בטענות חסרות שחר המופצות ע"י גורמים קיצוניים שכל מטרתם היא להכפיש את שרות הביטחון הכללי ע"מ לסכל טרור וחתרונות בקרב מגזר זה".

בצהריים דווח כי שרות הביטחון הכללי האריך בשלושה ימים נוספים את הצו האוסר על החשוד ברצח פלסטינים, חיים פרלמן, להפגש עם עורכי דינו. עו"ד עדי קידר מחוננו אמר בתגובה כי "מדובר בצו שהוצא משיקולים זרים שמטרתם לחסות על הכשלים, מדובר בניסיון להפעיל על פרלמן לחץ".

לפנות בוקר (שישי) פשטו כוחות הביטחון על בית הוריו של חיים פרלמן בישוב תקוע. הכוחות ביצעו חיפוש מקיף בכל הבית, ככל הנראה בניסיון לאתר ראיות הקושרות את הבן העצור לחשדות המיוחסים לו.

מקורביו מסרו "החשש שלנו שהשב"כ ינקוט כעת בכל האמצעים הכשרים והלא כשרים כדי להכריח את פרלמן להודות במיוחס לו. הפיכת הבית הבוקר בבית המשפחה מעידה על הלחץ והפאניקה בו שרוי השב"כ מאז חשיפת הפרשה".