אבו מאזן
אבו מאזןפלאש 90
"הנשיא מחמוד עבאס, מוכן להצבת כוח בינלאומי בגבולות המדינה הפלסטינית ללא קשר לדתו או מוצאו של החייל שיוצב בגבול" כך אמר היום נימר חמאד, יועצו המדיני של אבו-מאזן.



חמאד, הוסיף בשיחה עם סוכנות הידיעות הפלשתינית 'וואפא' כי התקשורת בארצות הברית, ייחסה לאבו-מאזן אמירה לפיה אינו מוכן שחיילים יהודים יוצבו בגבול בין ישראל למדינה הפלסטינית. "מה שיוחס לנשיא משולל כל יסוד. ה'ראיס' אמר בפגישתו עם ראשי איפא"ק ועם עיתונאים ישראלים וראשי מדינות בעולם, שהוא מוכן להצבת כוח בינלאומי ללא קשר לדתם של החיילים' אמר חמאד.



עם זאת הדגיש חמאד ש'הראיס' אינו מוכן בשום צורה שחיילים ישראלים יוצבו בגבול, ולא משנה מה דתו של החייל הישראלי. 'ידוע שיש חיילים רבים שאינם יהודים המשרתים בצבא הישראלי' אמר חמאד.



חבר הוועד המרכזי של הפת"ח, ג'מאל מוחיסן, אמר ליומון הלונדוני אל-קדס אל-ערבי, כי המסגרת עליה יתבסס המו"מ הישיר היא הפסקת הבנייה בהתנחלויות, נסיגה ישראלית לגבולות 67 - והכרה בזכות השיבה של הפליטים לפי החלטה 194 של האו"ם. לדבריו, מתנהלים מגעים בין גורמים ערביים כמצרים וסעודיה לבין ארה"ב להסכמה על מסגרת זו. כך דיווח ביום שישי העיתון אל-קודס אל-ערבי היוצא לאור בלונדון.