סיום קרוס קצינים
סיום קרוס קציניםצילום ארכיון: דובר צה"ל
 
396 צוערים יסיימו היום (שלישי) את קורס קציני היבשה, מתוכם כ-5% בנות וכ-22% דתיים. מבין המסיימים 63% צוערים מתגוררים בעיר, 17% צוערים מתגוררים ביישוב קהילתי, 14% צוערים מתגוררים במושב או בכפר ו- 4% צוערים מתגוררים בקיבוץ.
 
במהלך הטקס, שר הביטחון והרמטכ"ל יחשפו את דרגותיהם של הקצינים המצטיינים  וכן יוענקו דרגות הקצונה לצוערים מכלל חילות היבשה.
 
הטקס ייערך במעמד שר הביטחון, אהוד ברק,  ראש המטה הכללי, רב-אלוף גבי אשכנזי, מפקד זרוע היבשה, אלוף שלמה (סמי) תורג'מן ומפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה יהודה פוקס.

אלנתן ליברמן וחגי שליארטר שסיימו היום קורס קצינים אמרו הבוקר בראיון לערוץ 7 כי הגורם למספרם הרב של החיילים הדתיים בקרוס קצינים הוא החינוך הטוב,  "חינוך טוב וגם לחץ חברתי הוא שמביא את החבר'ה הדתיים להגיע למקום הזה", אמר אלנתן. חגי הוסיף כי "הרבה ישיבות תומכות בזה ומעודדות וגם החינוך מעלה למודעות".

על מעורבות צה"ל בפינוי יישובים אמרו, "זה הרתיע אותנו והעלה שאלות אך למדנו והבנו שיש רק דבר אחד שיכול להחזיק אותנו כאן, אם נתחיל לעשות מעשים לא שייכים, לא נגיע לשום מקום. נאכל את עצמנו במקום לבנות משהו יפה ביחד".