אובמה
אובמהפלאש 90

ברוח מסיבות התה שנערכות נגד אובמה בארה"ב, תתקיים ביום ראשון הקרוב בתל אביב מסיבת התה של הליכוד שהמסר המרכזי שלה הוא: אומרים לא לאובמה.

מי שעומד מאחורי היוזמה הוא ח"כ לשעבר, מיכאל קליינר, המבקש להוביל גל מחאה עממי שנועד להוות משקל שכנגד ללחץ שמפעיל אובמה על נתניהו ולמנוע את המשך הקפאת הבנייה ביו"ש וירושלים. ע"פ המוסבר בדף הפייסבוק של "מסיבת התה", ההחלטה לקיימה נולדה מתוך תחושה קשה של תסכול נוכח הואקום הפוליטי הקיים בימין: "אנו מאמינים כי במפה הפוליטית אין, למעשה, שום גורם שמשמש חיץ פוליטי בין ההנהגה הפוליטית לבין החלטות מדיניות הרות גורל ומסוכנות לישראל".

מארגני האירוע מציינים כי מסיבת התה של הליכוד מתוכננת להיות רק יריית הפתיחה במאבק מרחיק לכת אליו שואפים חברי הקבוצה: לא רק לעצור את ההקפאה, אלא לעצור את התהליך כולו, בטענה שהמחוייבות למו"מ מדיני היא רק מכוח האינרציה וההרגל ולא בשל צורך מדיני אמיתי או אינטרס ישראלי.

"גם סוגיית הגרעין האיראני משמשת רק כמסווה לחולשה מדינית והגררות ל"מחוות", מדיניות פיוס, ויתורים מדיניים, וכניעה ללחץ, במו"מ עם גורם שחוץ מאשר להבטיח לנו טרור, אינו יכול להעניק לנו דבר – נכתב בדף האוהדים של חברי הקבוצה – אובמה נגדנו. העולם נגדנו. טוב להיות בעד עצמנו".