ו"ר מנהיגות יהודית, משה פייגלין
ו"ר מנהיגות יהודית, משה פייגליןפלאש 90

משה פייגלין ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד, סבור כי כל האמירות של ראש הממשלה שלא תהיה הקפאה, הם אחיזת עיניים, "אמנם יש הקפאה בדיבורים על ההקפאה, אבל בפועל הבניה ביהודה ושומרון נמצאת היום במתקפה, ההקפאה קיימת בפועל מאז הסכמי אוסלו".

לדבריו אנחנו בדרך הבטוחה לחורבן נוסף כמו שהיה בגוש קטיף, "בימים שבהם רוב רובה של הבניה בירושלים מוקפאת בפועל, אז מה זה משנה אם ישחררו עוד קצת ויתנו לבנות עוד כמה בתים, בפועל כיום מדינת ישראל הוציאה מהתכניות האסטרטגיות את יהודה ושומרון".

פיגלין טוען כי הגיע הזמן להכיר במציאות הקשה, "אני נמנע מלרוץ אחרי העלים, אלא אני בודק מה כיוון הרוח, לבדוק מה תפיסת הכוון הכוללת, והתפיסה היום של ממשלת ישראל היא שיהודה ושומרון הם כמו חוץ לארץ הם אינם בתכנית הבניה האסטרטגיות של מדינת ישראל. תסתכל על כביש 443, כולו מוקף גדרות זה מזכיר את התהליך שעברנו בגוש קטיף, נסענו בין הגדרות".

ויש לו גם תובנות, "מה שאנחנו צריכים לעשות היום זה להבין שיש לנו בעיה, וחייבים לחזור לעניין המהותי של מדינה יהודית, לא נוכל להגיד לא לאובמה אם לא נדע קודם כל להגיד כן למדינה יהודית ואת זה נוכל לעשות רק אחרי שנתחבר לזהות היהודית שלנו".