מתי שריקי
מתי שריקיהמעבדה

ביום יום, מתי שריקי מתפרנס מעיצוב גרפי ומולטימדיה, עד הערב, אז הוא מצטייד בקלידים, לפעמים גם גיטרה, מיקרופון ולא מעט שמחה ומופיע בחתונות עם להקת "כיצד מרקדין, סולן להקת "קומי אורי" שאר מיני שמחות וליווי תאטרון "פלייבק".

עוד בתקופת התיכון, אז למד מתי שריקי בישיבה תיכונית לאומנויות ("דביר") החל להתנסות בהלחנה וכתיבת שירים ומנגינות במסגרת לימודי המוסיקה בישיבה ותוך כדי התמחות בנגינה על פסנתר נולדו כמה שירים, חלקם נגנזו במגירה וחלקם הושמעו במסגרות שונות.

את השירים שלו, כמו השיר שמוגש לפניכם, מתי מקליט בביתו, באמצעים העומדים לרשותו: מחשב, מיקרופון, קלידים וגיטרה ומקווה ביום מן הימים לצבור מספיק חומרים (ומזומנים..) כדי להפיק אלבום בכורה.

המילים לרוב גם נכתבות על ידי מתי, חלקן בהווי מילים מהמקורות, חלקן על רגשות ואהבה, כולן ברוח המקורות ושאיפה להסתופף תחת "מוסיקה יהודית".



השיר "שלכת" שמוגש כאן נכתב על אהבת הטבע ואהבת האדם, על השילוב בינהם. "שיר אהבה לא חייב להיות בינו לבינה, המילים והמנגינה יכולות לחבר בין הטבע לבין האדם, גם אם זה נשמע שיר אהבה", אמר מתי שמציין כי המילים נכתבו לפני כמה שנים אך הלחן חובר בחודש האחרון. העיבוד, ההקלטה והביצוע נעשו כאמור באולפן הביתי. האזנה נעימה!