בחנוכה - עוד קיטנה לנוער אוהב א"י

בארגון "נשים בירוק" הודיעו כי מחנה עבודה חקלאית לנוער מספר 2 יוצא לדרך בחנוכה הקרוב. "ציונות – לא פג תוקף!" מסבירות נדיה מטר ויהודית קצובר "למרות ההתנכלויות של הערבים בנצר, למרות העקירות, ולמרות נסירת העצים, פעילי נצר ונשים בירוק ממשיכים לקבוע עובדות בשטח ביתר שאת!"

"לאחר ההצלחה החינוכית והמעשית במחנה נוער מספר 1 שהתקיים בקיץ האחרון," הן מסבירות "פעילי נצר ונשים בירוק ממשיכים בגאולת אדמות המדינה בגוש עציון. חשוב להכשיר את הקאדרים של דור ההמשך לפעילות ולמאבק למען ארץ ישראל".

מחנה העבודה מספר 2 יתקיים ביום ראשון,כ"ח כסלו,5/12/2010 משעה 9:00 עד 15:00 לבני נוער מכיתה ט' ומעלה, בהדרכת מדריכים חקלאיים מהגליל. העבודה כוללת: סיקול אבנים, נטיעות, ניכוש עשבים, בניית טרסטות. מספר המקומות מוגבל- על כן הקדימו הרשמתכם.

מארגנות המחנה ביקשו גם להודות למי שבזכותם הפעילות מתאפשרת, "הנטיעות בנצר מתאפשרות  בזכות תרומות של אנשים הכואבים את גזל האדמות והשואפים להיות שותפים בגאולת אדמת ארץ ישראל. לא כל אחד יכול להיות בשטח אבל כל אחד יכול להיות שותף ולתרום. 20 איש התורמים 500 ₪ כל אחד, גואלים דונם אחד בו יינטעו 36 עצי זית או 220 שתילי גפן. המחיר כולל: עבודת טרקטור להכשרת השטח,כלים,מים לשנה,צנרת,כח אדם ותחזוקה."

"אלפי דונם מחכים לגאולה" מסכמות מטר וקצובר "כך היא גאולתן של ישראל, בתחילה קמעה קמעה וכל כמה שהיא הולכת-היא רבה והולכת."