ישי הולנדר (28), לשעבר עורך החדשות, כתב ההתיישבות של גלי צה"ל ודובר מועצת יש"ע, מונה היום למנהל מערך התקשורת והדוברות של EDK תקשורת שיווק ואסטרטגיה.

EDK, שמנוהלת כיום ע"י משה קלוגהפט ושמוליק ויליאן (דורגו כאנשי השנה של העיתון "בשבע" בתחום הקמפיינים), מתמחה בקמפיינים תקשורתיים ייחודיים, ניהול משברים ומאבקים ציבוריים. בין השאר ניהלה תקשורתית את הקמפיין של תנועת "אם תרצו" נגד "הקרן החדשה" בנוגע למעורבותה בדו"ח גולדסטון, הקמפיין לביטול "מס הבצורת" מול שר האוצר שטייניץ ומאבקי איכות סביבה נוספים. EDK ניהלה בעבר את מאבק המילואמיניקים מול רוה"מ אולמרט לאחר מלחמת לבנון השניה, מאבקי הסטודנטים להעלאת שכר הלימוד ועוד.

כיום, EDK מייעצת תקשורתית ואסטרטגית למועצת יש"ע וניהלה לאחרונה את הקמפיין לסיום ההקפאה "מילה זו מילה". בין לקוחותיה ניתן למצוא את גם את תנועת "רגבים" ותנועת "ישראל שלי". כמו כן מטפלת EDK בתקציב היח"צ של חברת הממתקים "כרמית" ובקמפיינים רגישים נוספים.

לדברי הולנדר, "אני שמח להצטרף להיות חלק מתנופת הצמיחה של EDK תקשורת. אני בטוח שהחוויות שצברתי גם ככתב וגם כדובר מועצת יש"ע יסייעו לי רבות במגזר הפרטי. אחרי שנים רבות בסיקור וניהול המאבקים בשטחים – כל מאבק חדש יהיה קטן עלינו..."

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, אמר כי "ישי הולנדר מילא את תפקיד דובר מועצת יש"ע על הצד הטוב ביותר בתקופה סוערת מדינית ומאתגרת ביותר מבחינה מקצועית. ישי נכנס לתפקידו לאחר שזוהרה של מועצת יש"ע עומעם בתקופת ההתנתקות ותרם רבות להעלאת מעמדה הציבורי. אנחנו מאחלים לו מכל הלב הצלחה בהמשך דרכו במגזר הפרטי שירוויח מיכולותיו ללא ספק".