תחת הכותרת "שביתת אזהרה והפגנת אזהרה- לא מתקפלים שומרים על ישראל", אלפים צפויים להשתתף הבוקר (ראשון) בשביתת האזהרה ובהפגנת ההמונים בשעה 9:30 בבוקר מול משרד ראש הממשלה בירושלים - בעת ישיבת הממשלה.

במטה המשותף של ועד מתיישבי השומרון, ועד מתיישבי בנימין ותנועת "קוממיות" מדווחים על כמאה אוטובוסים שכבר הוזמנו ועל אלפי פניות של אזרחים מכל רחבי הארץ למוקד ההפגנה.

ועדי המתיישבים בחרו בחברת "חייק במות" לביצוע הקמת הבמה וההגברה בהפגנה מחר, בעקבות המכתב האמיץ שהוציא בעל החברה, בו הצהיר כי לא יתן שירותי במה והגברה להצגות בהן יופיעו אמנים שחתמו על החרמת היכל התרבות באריאל.

במהלך ההפגנה תקריא ילדה בשם יעל, בת 13 ממעלה לבונה, תלמידת כתה ח', "מכתב מיעל לראש ממשלת ישראל".

בתוך כך, החריפו במטה המשותף את הטון לקראת ההפגנה. בסוף השבוע פורסמו בעיתונים הגדולים מודעות תחת הכותרת "נתניהו מקפל את ישראל", מודעות אשר קוראות לציבור מכל רחבי הארץ "לעלות לישיבת הממשלה" ולהשתתף בהפגנה.

בסוף השבוע שיגרו ראשי המועצות ביו"ש הודעה טלפונית מוקלטת לתושבים, בה קראו להם לעלות לירושלים. במטה המשותף רואים בהפגנה מחר מפגן כח של ההתיישבות מול כוונות ההקפאה של ראש הממשלה נתניהו. גם מועצת יש"ע קראה בסוף השבוע לציבור להגיע ולהשתתף בהפגנת ההמונים בנסיון לסכל את כוונת נתניהו להמשיך הקפאה ביו"ש.