מנכ"ל "סלקום", עמוס שפירא, כינס תדרוך עיתונאים אותו וסיפר על התקלה שפקדה את החברה מאז שעות הבוקר.

"משעות הבוקר הרשת של סלקום חווה את התקלה הקשה ביותר שהייתה לנו מאז הקמת החברה. מספר ניכר מאוד של לקוחות חווים קשיים ניכרים בהוצאת וקבלת שיחות. אנו מתנצלים על כך שהשירות שאותו אנו רגילים לתת - נבצר מאיתנו בשעה זו לתת לכם הלקוחות", אמר שפירא בתחילת דבריו.

"זה מה שיש לי לומר לכם כרגע. עשרות ומאות המהנדסים עובדים כדי לתקן את התקלה. אנו בקשר עם נוקיה ומהנדסים אחרים בעולם כדי לפתור את התקלה כמה שיותר מהר. אין לנו כרגע הערכות זמן מתי התקלה תתוקן. רק כאשר התקלה תהיה מאחורינו נוכל לבצע ניתוחים הנדסיים ולהפיק לקחים".

שפירא ציין "5 שנים אני בסלקום וזו הפעם הראשונה שאני מופיע בפניכם בצורה כזו. הדבר היחידי שאני עסוק בו מאז שעות הבוקר הוא בתיקון התקלה...מאז הקמתה, סלקום לא ידעה תקלה בסדר גודל כזה, חוץ מאשר ביום ההקמה וכפי שאתם זוכרים - הטיפול של סלקום בתקלה בעת ההקמה היא נר לרגליו של כל ארגון בנוגע לאופן הטיפול בתקלות. האם התקלה תימשך ימים או שעות? אני מקווה שלא מעבר לשעות, אבל באמת לא יודע. התקלה היא לא כלל-ארצית".