מוותר. ח"כ בן ארי
מוותר. ח"כ בן אריפלאש 90
ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) תקף הערב את התקשורת הישראלית, וטען כי כלי התקשורת בישראל משתיקים את האמת ומבקשים להעלים מעיני הציבור את העובדות בעניין האסון הלאומי בכרמל.



לטענת בן ארי, "גם אם יסתבר שהאסון בכרמל פרץ כתוצאה מתקלה הרי שקודם לאסון ובמיוחד לאחריו , פרצו שורה של שריפות שהן כתוצאה ישירה ממעשים של הצתה. כאשר אוייבי ישראל מזהים את "הבטן הרכה של המדינה" ומבקשים לנהל "איניתפאדה של הצתות".



בן ארי טוען גם כי התקשורת  מעלימה עין מאירועים של שמחה והתלוצצות על האסון, על ידי אנרכיסטים ובמספר כפרים בגליל פרצו בריקודי שמחה נוכח האסון.



לדבריו "יש להצטער  שכל עיסוקה של התקשורת הישראלית בימים הללו הוא על מי להטיל את האחריות על השריפה בכרמל.  המיינסטרים בתקשורת מצאו את האשם : אלי ישי והחרדים - הציבור שהכי קל להטיל עליו האשמות מהסוג הזה".



בן ארי טוען כי  בהחלט יש מקום לעסוק בשאלות כגון איך קורה שבישראל שנת 2010 אין מטוסי כיבוי, ואין חומר המתאים לכיבוי שריפות ומערך הכיבוי דל ומדולדל,  אך העיסוק הזה מזכיר את העיסוק של התקשורת לאחר הפיגועים הרצחניים בשאלה האם היה מאבטח לאוטובוס אם לאו. "יש לעקור את הבעיה מהשורש. התנועה האיסלאמית בישראל מסיתה ומציתה כל חלקה טובה וגם אם יהיו לנו עשרות מטוסי כיבוי לא נוכל לכבות את התבערה".