שפטל
שפטלפלאש 90

עו"ד יורם שפטל, אומר לערוץ 7, כי ההתקפות על ראש הממשלה ושר האוצר, על העלאת מחירי הדלק והמים, הם פופוליזם מהסוג הזול ביותר, "העלאת המחירים הייתה מוצדקת, הרי כיום מחירו של ליטר בנזין, 7.30, בסך הכול העלו בעשרים אגורות, שזה 0,7 אחוז, שכחו שלא מזמן העלו לשכירים במשק את המשכורות ב- 6.4 אחוז שזה מאות שקלים לכל משכורת, זה נקרא פופוליזם זול".

שפטל טוען כי העלאת המחירים הייתה מוצדקת, "העלאת מחיר הדלק נבעה בבסיסה מהעלאת מחירי הדלק בעולם, גם הממשלה שלנו צריכה לשמור על תקציב מאוזן ובעזרת מיסים שיכניסו הרבה כסף מצד אחד ופגיעתן קטנה מצד שני יהיה אפשר לשמור על איזון, זו העלאה קטנה ביותר, גם מחירי המים עלו, כי ישראל מתייבשת ויותר ויותר מים הם כיום, מים מותפלים שהם יקרים יותר וצריך לשלם על כך, גם שאר מוצרי המזון בעולם התייקרו הגענו למצב של חוסר ברירה".

לטענתו האחרונים שיש להם זכות, לבקר את הממשלה זה אנשי קדימה, "בשלוש השנים שסינדיקט הפשע של קדימה היה בשלטון, הם גם העלו את מחירי הדלק ובנושא המים הם לא עשו דבר כדי לפתור את המצוקה האמיתית, הם לא התפילו מים. אנשי קדימה הם האחרונים שיתנו ציון לממשלה, אספסוף של מחבלים תקשורתיים שקובעים פה, מה טוב למדינה, מי שיקבע באמת זה נגיד בנק ישראל ששוב החמיא לממשלה על הדרך שבה היא מנהלת את המדינה".