עורך ערוץ 7: די לרגשי הנחיתותכנס ירושלים

במושב העוסק בנושא "הזדמנויות וסכנות בעולם האינטרנט", בכנס ירושלים השמיני, אמר מנהל מוקד 'חברים מקשיבים', הרב יוני לביא, כי "הנוער לא גולש באינטרנט, אלא הוא גר שם. האינטרנט הרס את המושג 'חברות' והמיר אותה לערימה של פרצופים ב'פרופיל', 'יש פייסבוק - אין חברים'".

עורך אתר האינטרנט של ערוץ 7, עוזי ברוך, אמר כי "אורי אורבך לא השפיע בגלי צה"ל. אבשלום קור כבר 25 שנה זוכה בסך הכל לפינה בת חמש דקות בלבד. קיימת חסימה מלמעלה. אנחנו צריכים לחזק את התקשורת הדתית כדי להוות אלטרנטיבה לתקשורת הכללית. כשהציבור שלנו נכנס לאתרים אחרים ומעניקים להם סיפורים הוא מממן אותם ונותן להם אויר לנשימה. מי שיש לו סיפור שיבוא ויתן דווקא לתקשורת שלו".

"רבים בציבור הדתי סובלים מתסביך ניחתות, תופעה כשלעצמה יכולה להוות מחקר אקדמי. הציבור הדתי לאומי לא מאמין בעצמו. הוא לא מבין שהכנסת שייכת גם לו ושמגיע לו כתב בכנסת וכתב במשרד ראש הממשלה וערוץ 7 עשה מהפכה בתחום הזה. מספיק לחשוב שאנחנו, הדתיים הלאומים, לא חזקים ולא מסוגלים. אם נכיר בכוחנו נמשיך במהפכת השנים האחרונות שאת פירותיה רואים כיום בתחום הצבאי, הביטחוני, המשפטי והטכנולוגי. האמנו בכוחוכם".