במהלך חודש מאי, חזרה טלוויזיית הרשות הפלשתינית חזרה לשדר סרטון וידאו שהופק על ידי קמפיין טלוויזיוני כלל-ערבי והופץ בארצות ערביות שונות.

אירגון "מבט לתקשורת פלשתינית" מדווח כי הסרטון ששודר מספר פעמים בטלוויזיה הפלשתינית במסגרת תוכנית בשם "האישה למופת", מציג בין היתר את המחבלת דלאל מוגרבי, כמודל לחיקוי עבור נשים.

מדובר בסרטון ששודר בסוף 2010 ביותר מ-50 ערוצי טלוויזיה ערבים, ביניהם גם הטלוויזיה הפלשתינית, כחלק מקמפיין שנועד להעצמת האישה בעולם הערבי.

הסרטון מציג מספר דמויות נשיות כדמויות מופת. כל אחת מהן מייצגת תכונה נעלה אחרת (כגון עשתר סמל הפריון וקליאופטרה סמל הפיקחות). אחת הדמויות האלה היא דלאל מוגראבי, אשר התפרסמה בעולם הערבי בעקבות השתתפותה בפיגוע הטרור הרצחני בכביש החוף בחודש מרס 1978, שבו נהרגו עשרות אזרחים ישראלים.

דמות נוספת המוצגת בסרטון היא אל-ח'נסאא', בת המאה השביעית, הידועה בכך שהיא קיבלה בשמחה את הידיעה על מות ארבעת בניה כ"שהידים" בשדה הקרב.

הקטע הוא חלק מקמפיין "הידיים הלבנות - הקמפיין התקשורתי הגדול ביותר למען ענייני האישה",  שהופק על ידי 'איחוד מפיקי הטלוויזיה הערביים' (APUTV), על פי אתר הקמפיין באנגלית/

תחת השם "אישה לדוגמה", הקליפ מציג מספר נשים ערביות לאורך ההיסטוריה, כשהוא מייחס לכל אחת מהן תכונה ייחודית או הישג בולט. דלאל מוגראבי זוכה להוקרה בסרטון כדמות מופת בנושא "השהאדה" (מות קדושים באסלאם) ו"הבסת התוקפנות." אל-ח'נסאא', משוררת בת המאה השביעית, שחגגה את מות השהידים של ארבעת בניה בקרב, מובאת בסרטון כדוגמה ל"עמידה איתנה" ול"שהאדה ונתינה."

האתר מסביר כי "נשים הן שותפות הכרחיות ושחקניות חשובות בפיתוח החברה", ומציין כי אחת ממטרות הקמפיין היא "ציון דוגמאות של נשים בולטות שהגישו שירות מעולה לחברה".

האתר ממשיך ומציין כי "חברות מציינות בגאווה דוגמאות של אישים בולטים, ושמות אותם באור הזרקורים, כדי לקבל מהן השראה לדורות הבאים. חברות ערביות, כמו חברות אחרות, מעלות על נס דמויות בעלות תכונות של נתינה בתחומים שונים, ואין דבר נעלה יותר מנשים מצטיינות [בתכונות אלה] בחברות שלנו, משום שהן דוגמאות מצוינות לחיקוי על-ידי מבוגרות או צעירות. נשים אלה עשויות להיות פועלות חקלאיות, מורות, רופאות, מהנדסות, מדעניות, עורכות-דין, פעילות בכל תחום בין אם חברתי או פוליטי. הן אלו שמקריבות, ובכל המקרים הן האמהות!" 

אתר הקמפיין באנגלית מציין כי "איחוד מפיקי הטלוויזיה הערביים (APUTV) עובד תחת חסות הליגה הערבית, ובאמצעות מועצת שרי ההסברה הערביים." כן הוא מציין כי משרדיה של APUTV ממוקמים בקהיר, מצרים.

בעת ש"מבט לתקשורת הפלשתינית" דיווח לראשונה על קמפיין זה, אתר הקמפיין ציין בעמוד שלו את קרן האו"ם לענייני אוכלוסין (UNFPA) כאחד מנותני החסות לו. בעקבות חשיפת "מבט לתקשורת הפלשתינית" את תכני הקמפיין ואת שותפות האו"ם בהפקתו, פרסמה קרן האו"ם לאוכלוסין (UNFPA) הודעה המתנערת ממעורבותה בקמפיין הזה. באותו זמן הוסר הסמל של קרן האו"ם לאוכלוסין (UNFPA) מאתר הקמפיין.