
רשת שופרסל הודיעה הבוקר (רביעי), כי תמכור אריזה של 700 גרם מטרנה לחברי מועדון במחיר של 33.99 ש"ח, לאחר שרשת רמי לוי יצאה במבצע למכירת המוצר ב- 39.9 ש"ח.
על מנת שלא להטעות את קהל הצרכנים נציין רק, כי מעבר להגבלת המבצע לחברי מועדון בלבד, הוא תקף רק בסניפי "שופרסל דיל" ואורכו 3 ימים, עד ליום שישי הבעל"ט.
מתברר כי הרשתות הפנימו את מלחמת המחירים הצרכנית כמנוף שיווקי, ובהמשך ל"מלחמת ההאגיס" אשר גרמה למוצר לאזול מהמדפים הן מבקשות לבצע מהלך דומה בשוק תרכובות המזון לתינוקות.
נכון לאתמול, מגה היא הרשת היחידה שלא הגיבה למבצעים והשאירה את מחירי מזון התינוקות על כנם.
