צרצור
צרצורפלאש 90

חבר הכנסת איבראהים צרצור, ראש רשימת רע"מ תע"ל, שיגר ביום שני (22 באוגוסט 2011) איגרות למזכיר הכללי של הליגה הערבית ולמזכיר הכללי של ארגון הוועידה האסלאמית לרגל יום השנה ה-42 ל"פשע שריפת מסגד אל-אקצה". באיגרות אלה שידל צרצור את ראשי ארגונים אלה לפעול במהירות "להציל את העיר אל-קודס".

צרצור ציין באיגרתו, כי "הסכנה הגדולה ביותר לאל-קודס היתה, עודנה ותשאר הכיבוש הישראלי, ואין ביטחון לאסלאמיות ולערביות אל-קודס אלא בשחרורה מאחיזת הכיבוש והשבתה כאחות למכה הקדושה ולעיר מדינה". ישראל, כתב צרצור, חותרת "לייהד את האגן הקדוש" כשהיא מקבלת סיוע בלתי מוגבל מ"ממשלת ישראל, היהדות העולמית והנצרות הציונית".

בסיום איגרתו מבקש צרצור פעולה ישירה לשחרור ירושלים: “כפי שאל-קודס הזעיקה בעבר את האומה (המוסלמית) שלה, והיא (האומה המוסלמית) קמה בג'יהאד קבוע עד שחילצה אותה (את אל-קודס) מידי כובשיה, כך היום היא (אל-קודס) מזעיקה את אותה אומה (אסלאמית). האם ימצאו בה אלה אשר היו בעבר (ויצאו לג'יהאד)? בסוגיית הפיקדון (לשחרור אל-קודס) לא יימלט איש מבין המנהיגים הערבים המוסלמים משאלה זו הן ע"י ההיסטוריה והן בעולם הבא. עליכם להתכונן (במובן של היערכות צבאית) לתשובה זו".