ערובה מעניינת להצלחה
ערובה מעניינת להצלחהפריים גריל

את מקס כולם מכירים בנתניה, כבר מילדות הוא עזר לאביו במסעדה המשפחתית ומאז לא עזב את עולם המסעדנות, "כל החיים שלי היו סביב מסעדות, אני זוכרת שפתחתי את קפולסקי ואל גאוצ'ו הכשרות בנתניה והצלחה דיברה בעד עצמה, החלום שלי היה לפתוח מסעדה כשרה ואיכותית גם בתל אביב ".

למרות הפיתויים הגדולים והבקשה מבעלי מגדלי האופרה בתל אביב לפתוח את המסעדה בשבת מקס לא נכנע וביקש שגם בתל אביב המסעדה תיהיה כשרה למהדרין וסגורה בשבת, "ראיתי הצלחה גדולה בכך שהמסעדות שלי סגורות בשבת, למרות שבעלי המקום אמרו לי שאני לא אחזיק מעמד אבל ב"ה אני רואה הצלחה גדולה ואני זוכה לנוח ולהיות עם משפחתי בשבת".

"אני גם לא מחזיק ערבים במסעדה", אומר מקס, "מחובתי קודם כל לתת פרנסה לעם שלי, לצעירים שלנו שיוכלו לעבוד ולשלם את המחייה הגבוה בישראל".

מקס לא הסתפק בכשרות הרגילה והכניס כשרות גלאט למסעדה, "יש ביקוש גדול מאוד לאוכל גלאט אני רוצה שכולם יוכלו לשבת ולאכול כאן גם מי ששומר על כשרות ברמה גבוהה. גם לדתיים ולחרדים מגיע לשבת מול הים ולהינות מארוחה טובה".

מקס מתייחס בראיון על יוקר המחייה בישראל והאם אנשים מגיעים למסעדות למרות המצב הכלכלי ?, "עם ישראל אוהב לאכול ולאכול טוב, אנשים אוהבים לשלם על אוכל טוב טוב הם לא פראיירים. אני רוצה שאנשים יבואו פעם אחת בחודש להינות מכל הטוב שבבשר, משקיעה יפה המשתקפת מהמסעדה ולתת להם הרגשה טובה ונעימה. במסעדה יש גם ארוחות עיסקיות וילדים אשר מתאימים לכל כיס".

לסיום אומר מקס, "החשיבות של אוכל עם אווירה טובה, איכות של בשרים ושירות אדיב הם דברים שהולכים ביחד כדי שהלקוח יצא עם חיוך גדול מהמסעדה ויחזור שוב". 

פריים גריל. הרברט סמואל 60, מגדל האופרה, טיילת תל אביב מול הים.