עליה לקבר הרב קוק זצ"להלל מאיר

מאז שעות הבוקר הגיעו להר הזיתים אלפי בני אדם להתפלל על קברו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל. בין העולים תלמידי ישיבות גבוהות רבות כישיבת 'מרכז הרב', 'הר המור', בית אל, אלון מורה ועוד. בין הרבנים שעלו לציון, הרב זלמן מלמד, הרב צבי ישראל טאו, הרב חיים דרוקמן, הרב מרדכי שטרנברג, הרב עמיאל שטרנברג, הרב אליקים לבנון ועוד רבנים ורמי"ם רבים מישיבות הגבוהות הציוניות וישיבות ההסדר. 

יעקב שטרנברג, מתלמידי בוגרי ישיבת מרכז הרב אמר "הרב קוק בישר לנו את בשורת הגאולה והסביר לנו איך זה שייך בדורות האלו. ההתפתחות של תלמידי תלמידי תלמידיו מראה על כוחו העצום של הרב. להספיד את הרב קוק זה כמו להסביר שהשמש מאירה ומזהירה."

הרב אליקים לבנון, אמר "הרב קוק זצ"ל הטביע את חותמו לדורות העצמה והדרך שהוא פילס, הוא סלל למעשה דרך חדשה שהיא הדרך המחברת בין עולם הגלות לעולם הגאולה."

העליה לקבר אורגנה בשיתוף פעולה של ח"כ אורי אריאל, האיחוד הלאומי, הבית היהודי, מועצת יש"ע, "עם כלביא", "משקפת", "אור האורות", "קוממיות".

"השנה לראשונה יצאנו בקמפיין פרסומים סביב העניין כי חשבנו שהגיע הזמן לבוא לחבר את עם ישראל לרב קוק.   המודעות אל הרב קוק ואל יום פטירתו לא היתה מספיק בציבור, בישיבות תיכוניות אפילו לא מכירים את היום הזה, מכירים את הרב קוק אבל לא מספיק." אמרו המארגנים לערוץ 7.