
מכירות תנובה ברשתות השיווק ממשיכות לרדת עקב חרם הצרכנים שהתחילו אגודות הסטודנטים ביום שני, כך מדווח 'דה מרקר'.
מטיב טעם נמסר על ירידה של 13% במכירות אמש, לעומת היום המקביל בשבוע שעבר; מרמי לוי שיווק השקמה נמסר על ירידה של 3% בכמות יחידות מוצרי החלב של תנובה שנרכשו וירידה של 4.5% בסך המכירות הכספיות.
במקביל ניתן לראות עלייה במכירות החברות המתחרות, שטראוס רשמה עלייה של 7% בכמות היחידות שנרכשו וטרה עלייה של 6.5%.
תנובה ממשיכה לצאת במבצעים בכדי לבלום את הירידה במכירות ולמנוע את התעצמות החרם. החברה הודיעה אתמול לרשתות השיווק כי תמכור 2 גביעי גבינה לבנה 250 גרם או שני גביעי קוטג' 250 גרם ב-10 שקלים ואף תעניק הנחה על גבינות לבנות באריזות גדלות יותר.
