קצובר. לביבי יש תחליף
קצובר. לביבי יש תחליףפלאש 90

בוועד מתיישבי שומרון לא מתרשמים מאישור בניית 2000 יח"ד בירושלים ויו"ש,  וטוענים כי "זוהי תגובה ומעליבה".

במכתב שנשלח והופץ היום לכלל התושבים בשומרון כתבו בוועד: "לביבי יש תחליף. ואפילו לא רק אחד. בליכוד יש מנהיגים כמו בוגי יעלון, סילבן שלום, בני בגין ואחרים טובים ולאומיים ממנו,  שישמחו להחליף אותו ואף ראויים ממנו. נתניהו מתכחש לעקרונותיו, יורק לבאר ממנה שתה ויורק עלינו".

במכתב ציינו ועד מתיישבי השומרון את שלל פעולותיו של נתניהו כנגד ההתישבות ביו"ש ואת כוונותיו להריסת עשרות בתים בחודשים הקרובים בכיסוי של אצטלא משפטית: "נתניהו מתחבא מאחורי 'שלטון החוק' והכריז כי כל בית שנבנה על קרקע שאינה אדמת מדינה ייהרס. נתניהו יודע היטב כי בהחלטה אמיצה שלו יוכל לשנות את תשובות הפרקליטות בשם המדינה ולהכשיר רבים ממה שנחשב כבעייתי אך הוא מעדיף להיות קבלן הביצוע של "שלום עכשיו"  מאשר לעמוד בהתחייבויותיו לפני הבחירות כי בתקופתו לא יפונה אף יישוב".

פעולה נוספת של הוועד שמצטרפת למכתב, היא תלייה של מודעות המתארות את כוונות 'שלום עכשיו' הנפרסות בדו"חות שהם מוציאים ובהם מפות בהם מוגדרים 'שטחים פרטיים' על פי הגדרות שלום עכשיו. בוועד הסבירו כי כמו שמגרון, גבעת אסף וגבעת האולפנא מוגדרות כשטחים פרטיים כך גם חלקים מיישובים גדולים ומבוססים נוספים מוגדרים בדרך זו ועל אותן הגדרות משפטיות: " אנחנו רוצים להעיר את השטח. צריך שכל תושב בשומרון ובנימין יידע שאם מגרון וגבעת אסף ייפלו בטיעונים המשפטיים האלה, גם יישובים כמו עפרה בית אל והר ברכה יכולים ליפול באותן הגדרות".

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר אמר: "מול החוצפה הערבית היה על הממשלה להכריז על ביטול הסכמי אוסלו ולהודיע על הקמת יישובים חדשים. במקום זאת הסתפקה הממשלה בתגובה מינורית ופחדנית שבמקום לחזק את ישראל רק מחלישה אותה. נתניהו גורם הרבה יותר נזק מתועלת וחשוב שיידע שמתיישבי השומרון לא בכיס שלו".